مارک مولتی استایل

 

مارک لباس ABS یا طرح فلز ABS که به مولتی استایل شهرت دارند  یکی از انواع ورق های پلاستیکی است که به صورت 2 لایه طراحی شده است که لایه دوم آن دارای طرح ها ی زیاد وبیش از 100 نمونه رنگ است که در آن دو رنگ مشکی و طلایی بیشتر از بقیه مورد استفاده مشتریان است.

در این نوع مارک، نوشته به صورت لیزری و داغی  روی ورق حکاکی میشوند.

مارک های مولتی استایل در شکل های مختلف  به صورت دوختی، پرچی و برچسبی جهت استفاده پشت کمر، سرآستین، روی سینه پلاک ،کیف، شال  و روسری ،پلاک جعبه و محصولات دکوراتیو به مشتریان عزیز عرضه میشوند.

طرح فلزABS از جنس پلاستیک ABS(مولتی استایل) ساخته میشود و نمایی کاملا شبیه مارک فلزی دارد ولی با وزنی کمتر و هزینه مقرون به صرفه تر که به دلیل داشتن این مزایا و طیف رنگ فوق العاده جایگاه ویژه ای در صنعت مارک،تگ و لیبل  پیدا کرده است.

نشان سازان با ۲۷ سال سابقه و در اختیار داشتن پیشرفته ترین تکنولوژی تولید روز دنیا شامل فرایند های اچینگ (اسید کاری) ، دایکست (ریخته گری دقیق) ، حکاکی و برش لیزر(فایبر و نیتروژن) ، آبکاری الکتروپلیتینگ(طلا،نقره و برنز سیاه قلم) ، آنودایزینگ ،وایرکات و فورج به عنوان برترین تولید کننده مارک ،تگ ،لیبل و اتیکت با انواع متریال های برنج،استیل،زاماک ، ABS و یراق الات نصب شامل سنجاق،میخ کیلیپس و مگنت در گریدهای درجه ۱ و ۲ در تمامی گام های طراحی، قالب گیری، اسید کاری و چاپ همراه تمامی مشتریان خود از قبیل سازمان ها، ادارات و گروه ها است.

برای مشاوره با کارشناسان نشان سازان می توانید از طریق راه های ارتباطی اقدام کنید. اگر درباره سفارش خود به جمع بندی رسیده اید می توانید با ارائه اطلاعات مذکور در فرم تماس با ما  و یا از طریق ارتباط با شماره های 02166706163 و 02166706164 هزینه سفارش خود را بدست آورید.

برخی از نمونه کار های نشان سازان را می توانید در زیر مشاهده کنید :

کیفیت تصاویر به دلیل افزایش سرعت سایت کاهش داده شده است. جهت مشاهده بهتر نمونه کار ها بر روی آن کلیک نمایید.

[yuzo_related]
برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ