چاپ کارت تخفیف

کارت تخفیف یکی از پرکاربردترین و مهم‌ترین انواع کارت‌ های PVC است و به همین دلیل، خدمات چاپ کارت تخفیف یکی از خدمات پرطرفدار نشان سازان است. کارت‌های تخفیف به دلیل اثرگذاری زیاد خود بر جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان قبلی، و بازاریابی موفق، برای شرکت‌ها و سازمان‌ها و حتی کسب و کار های کوچک اهمیت بسیاری دارند. در ادامه این مطلب، به طور مفصل در مورد خدماتی که گروه تبلیغاتی نشان سازان برای چاپ کارت تخفیف PVC ارائه می‌دهد، توضیح می‌دهیم تا شما قبل از ثبت سفارش، اطلاعات کاملی را در اختیار داشته باشید.

شما می توانید با مشاهده نمونه کار های کارت تخفیف تولید شده توسط نشان سازان و با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان نشان سازان از طریق راه های ارتباطی زیر سفاش کارت تخفیف اختصاصی خود را ثبت کنید.

چرا چاپ کارت تخفیف روی PVC ؟

چاپ کارت تخفیف مشتریان بر روی جنس PVC بهترین نتیجه را از نظر دوام، کیفیت طرح و رنگ، تنوع رنگ، و زیبایی به ارمغان می‌آورد. طبیعتاً این ویژگی‌ها و مزایا در چاپ کارت تخفیف بر روی کاغذ قابل دستیابی نیستند. علاوه بر این، کارت‌های PVC دور انداخته نمی‌شوند و به راحتی آسیب نمی‌بینند.

با انتخاب و ثبت سفارش چاپ کارت تخفیف بر روی جنس PVC، امکان هوشمند سازی و کاشت فناوری RFID نیز وجود دارد، همانند کارت‌های تخفیف بانکی که در فروشگاه‌ها قابل استفاده هستند. این روش بازاریابی می تواند شما را برای مدت بسیار طولانی در ذهن مخاطبین شما محفوظ کند و آنها را وادار به خرید مجدد کند.

انواع نمونه‌های کارت تخفیف برای چاپ

در شرکت تبلیغاتی نشان سازان، انواع مختلفی از کارت‌های تخفیف چاپ می‌شوند که هر کدام از آنها به نوبه خود ویچگی ها و کارایی های منحصر بفرد دارد. برای اینکه بتوانید برای برند خود بهترین کارت تخفیف را انتخاب کنید، هر یک را معرفی و به طور مختصر توضیح خواهیم داد پس تا انتهای این مطلب با نشان سازان همراه باشید.

کارت تخفیف ساده یا معمولی

این نوع کارت‌های تخفیف، همان کارت‌های PVC ساده هستند که همراه با متن و لوگوی شرکت، سازمان یا فروشگاهی طراحی می‌شوند. شما با ارائه این کارت‌ها می توانید از خدمات مربوطه بهره‌ مند می‌شوید. این کارت‌ها برای استفاده نیاز به ارائه و بررسی دستی دارند و نمیتوان آنها را از طریق سیستم پیگیری و چک کرد. بطور مثال، کارت های ویزیتی که دارای تخفیف هستند می‌تواند از این نوع باشد که با داشتن و ارائه‌ی آن، می‌توانید از تخفیف‌های آنها بهره ‌مند شوید.

 کارت تخفیف هوشمند

یکی دیگر از مدل ‌های کارت تخفیف، کارت‌ های تخفیف هوشمند هستند که به دلیل داشتن بخش مغناطیسی (فناوری RFID)، قابلیت خوانده شدن و پردازش توسط دستگاه‌ه کارت‌ خوان یا ریدر فروشگاه ها را دارند. حتی می ‌توان این کارت‌ها را برای هر شخص با مشخصات و اطلاعات کامل شخصی ‌سازی کرد. شما با سفارش چاپ کارت تخفیف هوشمند از نشان سازان، می‌توانید طرح اختصاصی خود را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب چاپ کرده و سپس تراشه یا بخش مغناطیسی مورد نیاز را اضافه کنید.

کارت تخفیف خدماتی

این نوع کارت‌ های تخفیف، توسط شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به مشتریان و پرسنل ارائه می‌شود تا از خدمات مختلف مرتبط با آنها در یک بازه زمانی مشخص یا بدون محدودیت زمانی و مکانی بهره‌ مند شوند. این کارت‌ها در جذب مشتری و افزایش رضایت آنها تأثیر بسیاری دارند. به عنوان مثال، می ‌توان به کارت‌های تخفیف خدمات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و غیره اشاره کرد که بسیاری از سازمان ها به پرسنل خود اهدا می کنند.

کارت‌های تخفیف مالی

یکی از دسته‌های دیگر خدمات ارائه شده توسط نشان سازان، چاپ کارت‌ های تخفیف مالی است که به تازگی در تهران رایج پیدا کرده است. این نوع کارت‌ها برای ارائه تسهیلات بیشتر و به دارندگان آن‌ها ارائه سود مناسب ‌تر می‌شود و دارندگان آنها می توانند با ارائه این نوع کارت تخفیف از تخفیف ها و سود های خوب بانکی نیز برخوردار شوند.

– این نوع کارت های تخفیف را بیشتر بانک ها برای بهترین مشتری های خود و یا پرسنل خود خریداری می کند و در زمان مناسب به آنها اهدا می کنند.

روش‌های چاپ کارت تخفیف

مجموعه تبلیغاتی نشان سازان با استفاده از هر دو روش چاپ کارت تخفیف، یعنی افست و دیجیتال آماده خدمت گذاری به شماست. به طور کلی، چاپ کارت تخفیف PVC به دو روش افست و دیجیتال، بیشتر به تعداد سفارش کارت تخفیف مورد نظر شما وابسته است که در ادامه بیشتر درباره روش های چاپ و قیمت هرکدام از آنها خواهیم پرداخت.

شما می توانید با استفاده از شماره تلفن‌های 02166706163 و 02166706164 با کارشناسان باتجربه نشان سازان جهت مشاوره در ارتباط باشید

چاپ کارت تخفیف به روش افست

چاپ کارت تخفیف به روش افست برای مشتری هایی مناسب است که تیراژ بالایی سفارش می دهند. همچنین، اگر قصد دارید طرح کارت‌ های تخفیف را ثابت نگه دارید یا برای مدت طولانی کمپین های تخفیف خود را پایدار نگه دارید، استفاده از روش افست مناسب است. بنابراین، با در نظر گرفتن این دو نکته اساسی در خصوص سفارش چاپ کارت تخفیف شما همین ویژگی‌ها را داشته باشد، استفاده از روش افست را پیشنهاد می‌کنیم.

روش دیجیتالی چاپ کارت تخفیف

چاپ کارت تخفیف به روش دیجیتال، به عنوان چاپ کارت تخفیف فوری نیز شناخته می‌شود که به دلیل سرعت بالا و حفظ کیفیت، مورد توجه قرار می‌گیرد. اما در مقایسه با روش افست، این روش بیشتر برای سفارشاتی مناسب است که تعداد آنها کم باشد یا نیاز به چاپ کارت‌های تخفیف با طرح‌ها یا متن‌های متفاوت باشد. چاپ دیجیتال برای سفارشات با تعداد زیاد مقرون به صرفه نیست. از نظر کیفیت چاپ کارت تخفیف، هر دو روش افست و دیجیتال کیفیت بالایی دارند.

شما باید بر اساس نوع طرح و تعداد مورد نیاز یا سرعت تحویل سفارش، بهترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه را انتخاب کنید. در مجموعه تبلیغاتی نشان سازان، امکان ثبت سفارش چاپ کارت PVC با استفاده از هر دو روش افست و دیجیتال فراهم است تا شما بتوانید بموقه محصولات خود را تحویل بگیرید و برای مدت ها استفاده کنید.

خدمات نشان سازان برای چاپ کارت تخفیف

شرکت خدمات تبلیغاتی نشان سازان در زمینه چاپ کارت‌های تخفیف PVC، خدمات متنوعی ارائه می‌دهد تا بتوانید از صفر تا صد برندینگ خود را به ما بسپارید. این دسته از خدمات نشان سازان شامل خدمات زیر می شود:

– طراحی اختصاصی کارت تخفیف شما
– چاپ با طرح و نوشته با فونت های فانتزی
– چاپ کارت تخفیف معمولی و مغناطیسی و هوشمند (با استفاده از تکنولوژی RFID)
– چاپ کارت تخفیف PVC به دو روش افست و دیجیتال جهت کاهش هزینه ها
– چاپ فوری و چاپ معمولی
– چاپ در تیراژ دلخواه
– امکان چاپ با ضخامت های دلخواه (300، 500 و 760 میکرون)

چه کسب و کار هایی به کارت تخفیف نیاز دارند؟

کسب و کار هایی که به چاپ کارت تخفیف نیاز دارند، شامل تمامی فعالیت‌های تجاری حضوری و غیر حضوری می‌شوند. این کسب و کار ها شامل فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های زیبایی، خدمات پزشکی و دندانپزشکی، مراکز آموزشی، هتل‌ها، خدمات اینترنتی و فروشگاه‌های آنلاین است. استفاده از کارت‌های تخفیف و بن‌های تخفیف به شکل موثری می‌تواند در جلب توجه مشتریان، افزایش فروش، و ایجاد وفاداری به برند کمک کند.

برای همه این مشاغل، توصیه می‌شود که با طراحی یک کارت تخفیف اختصاصی و با کیفیت، به ارتقاء فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی خود بپردازند. اگر شما هنوز یک طرح خاص برای کارت تخفیف خود در نظر نگرفته‌اید، نگران نباشید. در مجموعه تبلیغاتی نشان سازان، طراحانی خبره و باتجربه هستند که با خلاقیت بسیار و در نظر گرفتن هویت بصری برند شما بهترین طرح ها را برای شما ترسیم خواهند کرد.

پس همین حالا با کارشناسان نشان سازان جهت مشاوره بیشتر در ارتباط باشید

سفارش آنلاین چاپ کارت تخفیف

برای راحتی شما، نشان سازان قابلیت سفارش آنلاین چاپ کارت تخفیف را فراهم کرده. شما می‌توانید با چند کلیک ساده و در چند دقیقه، سفارش خود را ثبت کنید. فقط کافیست جنس و ضخامت مورد نظر کارت را انتخاب کرده و تعداد و زمان تحویل را مشخص کرده و آنها را برای ما ارسال کنید تا کارشناسان در سریعترین زمان سفارش خرید چاپ کارت تخفیف PVC را پیگیری کنند.

سفارش حضوری چاپ کارت تخفیف

بر برخی از شرایط بسیاری از شرکت ها و سازمان ها بدلیل وسواس ویا انتخاب شرکت نادرست برای چاپ کارت تخفیف قصد خرید و یا سفارش حضوری چاپ کارت تخفیف را دارند تا از قیمت و کیفیت کارت ها اطمینان پیدا کنند.

شما می توانید در بخش تماس با ما آدرس دفتر مرکزی نشان سازان را پیدا کرده و با هماهنگی منشی به دفتر نشان سازان مراجعه کرده و نمونه کار های کارت تخفیف نشان سازان را از نزدیک بررسی کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نشان سازان این اطمینان را به شما می دهد کیفیت و قیمت خدمات رقابتی بوده و می توانیم بگوییم هیچ شرکتی کیفیت محصولات و خدمات مشابه را ندارد.

قیمت چاپ انواع کارت تخفیف

قیمت چاپ انواع کارت تخفیف به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید در هنگام ثبت سفارش مشخص شوند. این عوامل عبارتند از:

۱. جنس و قیمت پایه کارت‌های PVC

۲. ضخامت کارت PVC که در سه ضخامت 300، 500 و 760 میکرون موجود است

۳. نوع چاپ، آیا یک طرفه یا دو طرفه است

۴. تیراژ یا تعداد مورد نیاز برای چاپ

۵. آماده بودن یا نیاز به طراحی گرافیکی برای چاپ

۶. انتخاب رنگ کارت PVC، از جمله طلایی، نقره‌ای، سفید و صدفی

۷. زمان تحویل سفارش، که می‌تواند فوری یا معمولی باشد

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ