مارک سیلیکونی

مارک سیلیکونی نمونه ای دیگر از چند نمونه مارک لباس تولیدی شرکت نشان سازان می باشد که با نام های اتیکت ،لیبل یا تگ سیلیکونی نیز شناخته میشود .

ویژگی منحصر به فرد این نوع از اتیکت ها  قابلیت انعطاف پذیری  بالایی است که دارد به همین خاطر میتوانیم در طرح های مختلف طراحی و تولید را  به سلیقه و نیاز مشتری انجام دهیم .

تولید این نوع لیبل  به صورت دوختی برچسبی و پرچی است که که در 3 رنگ به مشتریان عرضه میشود .

نشان سازان با ۲۷ سال سابقه و در اختیار داشتن پیشرفته ترین تکنولوژی تولید روز دنیا شامل فرایند های اچینگ (اسید کاری) ، دایکست (ریخته گری دقیق) ، حکاکی و برش لیزر(فایبر و نیتروژن) ، آبکاری الکتروپلیتینگ(طلا،نقره و برنز سیاه قلم) ، آنودایزینگ ،وایرکات و فورج به عنوان برترین تولید کننده مارک ،تگ ،لیبل و اتیکت با انواع متریال های برنج،استیل،زاماک ، ABS و یراق الات نصب شامل سنجاق،میخ کیلیپس و مگنت در گریدهای درجه ۱ و ۲ در تمامی گام های طراحی، قالب گیری، اسید کاری و چاپ همراه تمامی مشتریان خود از قبیل سازمان ها، ادارات و گروه ها است.

برای مشاوره با کارشناسان نشان سازان می توانید از طریق راه های ارتباطی اقدام کنید. اگر درباره سفارش خود به جمع بندی رسیده اید می توانید با ارائه اطلاعات مذکور در فرم تماس با ما هزینه سفارش خود را بدست آورید.

برخی از نمونه کار های نشان سازان را می توانید در زیر مشاهده کنید :

 

کیفیت تصاویر به دلیل افزایش سرعت سایت کاهش داده شده است. جهت مشاهده بهتر نمونه کار ها بر روی آن کلیک نمایید.

تولید مارک سیلیکونی

تولید مارک سیلیکونی در مدل های متنوعی صورت می گیرد که نمونه های آن را در بالا مشاهده کردید. طرح مارک سیلیکونی ابتدا در نرم افزار های گرافیکی مانند کورل طراحی می شود و سپس توسط دستگاه تولید می شود.

یکی دیگر از مزایای مارک سیلیکونی رنگ های متنوع این مارک ها است که همین مورد باعث محبوبیت این مارک ها شده است.

مارک سیلیکونی قابلیت نصب بر روی لباس،فلش،لوازم تحریر و … را دارد.

جهت سفارش مارک سیلیکونی با شماره های 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

 

خرید مارک سیلیکونی

خرید مارک سیلیکونی نشان سازان 3 مرحله دارد که در ادامه به بررسی این مراحل می پردازیم:

طراحی مارک سیلیکونی

طراحی مارک سیلیکونی به عنوان اولین مرحله از ساخت مارک سیلیکونی توسط طراحان متخصص نشان سازان به صورت رایگان انجام می شود. طراحی مارک سیلیکونی علاوه بر ذوق هنری باید از ابعاد موردنیاز دستگاه نیز اطلاع داشته باشد. در این مرحله طرح موردنظر شما طراحی می شود و در صورت تایید طرح، سفارش وارد مرحله ی بعد می شود.

هزینه ساخت مارک سیلیکونی

هزینه مارک سیلیکونی به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم. پس از تایید طرح، کارشناسان نشان سازان هزینه ساخت را خدمت شما عزیزان اعلام می نمایند و در صورت تایید، سفارش وارد مرحله ی ساخت می شود.

چاپ مارک سیلیکونی

چاپ مارک سیلیکونی توسط دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد و پس از آماده شدن سفارش، کارشناسان شرکت نحوه تحویل سفارش را هماهنگ می نمایند. جهت سفارش ساخت مارک سیلیکونی با شماره های 02166706163 و 02166706164  در ارتباط باشید.

 

قیمت مارک سیلیکونی

قیمت مارک سیلیکونی به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه به صورت موردی به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • طرح مارک
  • تعداد مارک
  • مدت زمان ساخت(عادی/فوری)

مواردی که در بالا اشاره شد از شاخص ترین مواردی است که در هزینه ساخت مارک سیلیکونی موثر هستند. جهت استعلام قیمت مارک سیلیکونی با شماره های 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است مارک های لباس مدل های دیگری نیز تولید می شوند که به عنوان مثال می توان به مارک پلی استری، مارک چرمی، مارک فلزی و مارک پارچه ای لباس اشاره کرد.

 

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ