مارک پارچه ای

مارک پارچه ای  که با نام هایی همچون اتیکت ،لیبل یا تگ پارچه ای نیز شناخته میشوند یکی از بهترین مارک هایی است که شرکت نشان سازان قادر به طراحی  و تولید آن  است . به این مارک  همچنین در بازار مارک بافتی  نیز گفته میشود.

ست اول مارک لباس پارچه ای به سفارش برخی از تولیدی های پوشاک شامل مارک های موسیمو دوتی، روژان ابرکرومبی، ورساچ، زارا، کوتون و … تولید میشود.

مارک های پارچه ای به صورت عمده توسط دستگاه های دوخت در طرح های متنوع و گوناگون مطابق با سلیقه مشتری دوخته می شوند. ابعاد و طرح این مارک ها با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر هستند.

از ویژگی های این نوع مارک میتوان به نداشتن هیچ گونه محدودیتی در طرح و رنگ ،امکان بافت رنگ طلایی  و نقره ای جهت استفاده در پشت یقه و سر آستین اشاره کرد .

نشان سازان با ۲۷ سال سابقه و در اختیار داشتن پیشرفته ترین تکنولوژی تولید روز دنیا شامل فرایند های اچینگ (اسید کاری) ، دایکست (ریخته گری دقیق) ، حکاکی و برش لیزر(فایبر و نیتروژن) ، آبکاری الکتروپلیتینگ(طلا،نقره و برنز سیاه قلم) ، آنودایزینگ ،وایرکات و فورج به عنوان برترین تولید کننده مارک ،تگ ،لیبل و اتیکت با انواع متریال های برنج،استیل،زاماک ، ABS و یراق الات نصب شامل سنجاق،میخ کیلیپس و مگنت در گریدهای درجه ۱ و ۲ در تمامی گام های طراحی، قالب گیری، اسید کاری و چاپ همراه تمامی مشتریان خود از قبیل سازمان ها، ادارات و گروه ها است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی از طریق شماره 02188559397 با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

 

کیفیت تصاویر به دلیل افزایش سرعت سایت کاهش داده شده است. جهت مشاهده بهتر نمونه کار ها بر روی آن کلیک نمایید

 

مارک پارچه ای لباس

مارک پارچه ای لباس در مدل های متنوعی وجود دارد که نمونه های آن را در بالا مشاهده کردید. مارک ها مدل های دیگری نیز دارند که به عنوان مثال می توان به مارک چرمی، مارک فلزی ، مارک پلی استری و مارک سیلیکونی لباس اشاره کرد.

بر روی مارک پارچه ای طرح های متنوعی را می توان چاپ کرد. طرح های مارک پارچه ابتدا در نرم افزار های گرافکی طراحی می شوند و سپس بر روی مارک چاپ و یا دوخته میشود.

اتیکت پارچه ای

گاهی مارک های پارچه ای با عناوینی مانند اتیکت پارچه ای نیز شناخته می شود و این موضوع به این دلیل است که با استفاده از آن می توان برند سازنده را به سادگی به نمایش گذاشت. لازم به ذکر است ایتکت پارچه ای با اتیکت سینه کاملا متفاوت می باشد. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره اتیکت سینه را دارید می توانید از صفحه ساخت اتیکت سینه دیدن نمایید. همچنین می توانید با شماره 02166706163 در ارتباط باشید و از مشاوره تخصصی نشان سازان بهره مند شوید.

 

تولید مارک پارچه ای لباس

ساخت مارک پارچه ای با توجه به مدل مارک روش های متفاوتی دارد. در ادامه به بررسی مراحل مشترک تولید مارک لباس می پردازیم.

طراحی مارک پارچه ای لباس

طراحی مارک پارچه ای لباس به عنوان اولین مرحله ساخت مارک لباس در نرم افزارهایی مانند کورل انجام می شود. طراحی مارک نیاز به مهارت بالایی دارد. نکته قابل توجه آن است که طراحی مارک لباس توسط طراحان مارک لباس به صورت رایگان انجام می شود. جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

هزینه ساخت مارک پارچه ای

هزینه ساخت مارک پارچه ای به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد. هزینه ساخت طرح موردنظر پس از تایید طرح توسط کارشناسان اعلام می شود و در  صورت تایید هزینه ساخت، سفارش ما در مرحله ساخت قرار می گیرد.

چاپ مارک پارچه ای لباس

ساخت مارک پارچه ای پس از تایید تمام مواردی که در بالا ذکر شد انجام می شود. ساخت مارک پارچه ای روش های متفاوتی دارد که بستگی به نوع مارک دارد. در انتها پس از آماده شدن سفارش کارشناسان شرکت طی تماسی نحوه تحویل سفارش را هماهنگ می نمایند.

جهت خرید مارک پارچه ای لباس با شماره های 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

 

 

قیمت مارک پارچه ای لباس

قیمت مارک پارچه ای به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه به طور موردی به آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • طرح موردنظر
  • جنس پارچه
  • تعداد سفارش
  • مدت زمان ساخت(عادی/فوری)

مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم تاثیر بسیاری در هزینه ساخت مارک پارچه ای دارند، جهت استعلام قیمت مارک پارچه ای با شماره های 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است مارک لباس مدل های دیگری نیز دارد که به عنوان مثال می توان به مارک سیلیکون، مارک چرم، مارک فلزی و مارک پلی استر اشاره کرد. جهت مشاهده نمونه مارک های گفته شده از صفحه مخصوص آن ها دیدن نمایید.

لیبل پارچه ای

گاهی مارک پارچه ای به عناوین دیگری نیز شناخنه می شود ک به عنوان مثال می توان به لیبل پارچه ای اشاره کرد. لیبل پارچه ای می تواند در موقعیت های مختلفی به لباس متصل شود که در بالا به طور کامل درباره آن صحبت کرده ایم.

سفارش مارک پارچه ای

در این نوشته سعی کردیم به بررسی مارک های پارچه ای بپردازیم تا در صورتی که قصد ساخت مارک برای کسب و کار خود دارید بتوانید مناسب ترین آن ها را سفارش دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ