ساخت پلاک و تابلو سردرب واحد

ساخت پلاک و تابلو درب واحد از دیگر خدمات شرکت نشان سازان است . پلاک یکی از ابزار های مهم در معرفی دفتر و اتاق ها در سازمان ها و شرکت های بزرگ ، متوسط و کوچک است.

هدف اصلی از ساخت و سفارش پلاک و تابلو سردرب  معرفی سازمان یا خدمات یا محصولی خاص است و کیفیت و زیبایی تابلو تبلیغاتی می تواند ذهنیت اولیه مناسبی برای مشتریان (یا کاربران) ایجاد کند.

روش چاپ پلاک ها به صورت اسید کاری با رنگ کوره ای است که با کیفیت بسیار بالایی در شرکت نشان سازان انجام میشود.

پلاک ها به دو صورت تخت و برجسته میتوانند تولید شوند. رنگ پلاک ها میتواند طلایی خشدار  ،  طلایی براق  ، نقره ای خشدار  و نقره ای براق  باشند.

ابعاد پلاک ها معمولا متوسط است و بر روی دیوار نصب می شوند. متریال استفاده شده در پلاک ها می تواند فلزاتی نظیر استیل نگیر  ، مولتی استایل ، پلکسی ،کامپوزیت  و چوب باشد که میتوانند به صورت ترکیبی نیز در ساخت پلاک استفاده شوند.

از ویژگی های منحصر به فرد پلاک های شرکت میتوان به کیفیت بسیار بالا و ماندگاری دراز مدت اشاره کرد .

جهت کسب اطلاعات بشتر و دریافت مشاوره تخصصی در زمینه ساخت پلاک از طریق شماره های 02166706163 و 02166706164 با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

ساخت تابلو سردرب اتاق

با توجه به پیشرفت در صنعت چاپ امروزه می توان بدون محدودیت در رنگ بندی  و کیفیت انواع پلاک ها را تولید نمود. همچنین با توجه به انعطاف پذیری فلزات می توان با قالب گیری از تکنیک های برجسته سازی نیز استفاده کرد که این امر تاثیر به سزایی در دیده شدن پلاک دارد.شرکت نشان سازان در طراحی  ،ساخت و چاپ  پلاک فلزی ،پلاک استیل و پلاک برجسته ید طولایی دارد.

در همین صفحه می توانید نمونه کار های پلاک و تابلو سر درب واحد  نشان سازان را مشاهده کنید و در صورت نیاز برای مشاوره بیشتر و سوالات قبل از خرید با کارشناسان گروه نشان سازان از طریق شماره های 02166706163 و 02166706164 ارتباط برقرار نمایید.

تابلو مطب دکتر

تابلو مطب دکتر همانطور که در نمونه کار های بالا مشاهده کردید از محبوب ترین پلاک ها می باشد که در مدل های متنوع تولید می شود رنگ های متفاوتی دارد.

یکی از مدل های پراستفاده تابلو مطب، تابلو هایی هستند که قابلیت تغییر دارند. این تابلو ها از دو بخش ثابت و متغیر تشکیل شده است که بخش ثابت آن عمدتا از جنس شیشه ای و یا پلکسی می باشد

و بخش متغیر آن می تواند از جنس استیل باشد.

یکی دیگر از تابلو های مورد استفاده برای مطب، پلاک استیل می باشد که با حک اطلاعات بر روی آن، می توان آن را بر روی درب اتاق و و دیوار نصب کرد.

 

پلاک ساختمان

پلاک ساختمان یکی دیگر از تابلو های ساخته شده توسط نشان سازان می باشد که می تواند نام ساختمان و یا شماره پلاک بر روی آن درج شود.

پلاک ساختمان بهار یکی از نمونه کار های پلاک ساختمان می باشد که در آن نام ساختمان درج شده است و آن را بر روی دیوار ساختمان نصب می نمایند.

پلاک led ساختمان یکی دیگر از پلاک های ساخته شده توسط نشان سازان است که امروزه طرفدار بسیاری پیدا کرده است.

 

تابلو دفتر وکالت

تابلو دفتر وکالت همانند پلاک مطب دکتر از پلاک های پراستفاده می باشند اما یکی از تفاوت های آن در مدل های آن ها می باشد.

همانطور که در تابلو مطب مشاهده کردید می توان با استفاده از یک تابلو پایه که به دیوار و یا درب متصل می شود،نام های متفاوتی را در آن قرار داد، اما در پلاک دفتر وکالت نام وکیل به همراه توضیحات تکمیلی

بر روی تابلو حک می شود و به درب و یا دیوار دفتر متصل می شود.

 

تابلو درب شرکت

تابلو درب شرکت می تواند جهت نصب در داخل شرکت و یا بر روی درب وردی آن استفاده شود. تابلو شرکتی اغلب برای نصب بر روی درب ورودی جهت شناسایی شرکت استقاده می شود.

مشخصاتی که بر روی  این تابلو ها درج می شود عمدتا شامل لوگو همراه با نام شرکت می باشد.

پلاک سردرب شرکت مدل های متنوعی دارد که در بالا می توانید این نمونه ها را مشاهده نمایید.

پلاک اداری

پلاک اداری می تواند در مدل های متنوعی تولید شود. یکی از پلاک های اداری، تابلو هایی است که بر روی درب اتاق کارکنان شرکت نصب می شود و سمت این افراد بر روی آن درج می شود.

تابلو سمت نام دیگر این تابلو ها می باشد که در رنگ ها و جنس های متنوعی تولید می شود که تابلو استیل یکی از تابلو های رایج می باشد.

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ