تابلو روان

تابلو روان به عنوان یکی از المان های تبلیغاتی برای کسب و کار، تاثیر بسیاری در جذب مراجعین دارد. یکی از مزیت های تابلو روان نسبت به تابلو ثابت قابلیت تغییر محتویات آن است. تابلو روان در انواع مختلفی وجود دارد که هر کدام در موقعیت های مخصوص به خود استفاده می شود.

تابلو روان همچنین در رنگ های متنوعی وجود دارد اما در تابلو روان فول کار از اکثر رنگ ها استفاده می شود.

در این مقاله سعی داریم به انواع تابلو تبلیغاتی روان و کاربرد های آن بپردازیم.

تابلو روان ال ای دی

تابلو روان ال ای دی led یکی از رایج ترین تابلوهای روان است که طرح ها به وسیله خاموش و روشن شدن چراغ های ال ای دی ایجاد می شود.

تابلو ال ای دی روان نیز در مدل های متنوعی وجود دارد. تابلو روان ال ای دی تک رنگ یکی از انواع تابلو روان است که در رنگ های مختلفی مانند قرمز و سبز و سفید وجود دارد.

تابلو روان قرمز یکی از رایج ترین تایلو روان led است زیرا توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

تابلو روان ال ای دی می تواند طرح های مختلفی داشته باشد و این طرح ها توسط برنامه مخصوص طراحی می شوند. این طرح می تواند به صورت فایل داخل فلش به تابلو متصل شود.

 

 

تابلو روان سه بعدی

تابلو روان سه بعدی از جدیدترین تابلوهای روان است که طرح ها و نوشته های مختلف را به صورت سه بعدی و در فضا نمایش می دهد.

تابلو سه بعدی روان امروزه در فروشگاه های بزرگ طرفدار بسیاری پیدا کرده است زیرا این نوع تابلو محصولات را به روشی جدید به مراجعین نمایش میدهد.تابلو روان سه بعدی برای نمایشگاه ها نیز بسیار استفاده می شود.

جهت خرید تابلو روان سه بعدی با شماره های 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

 

 

تابلو روان رنگی

تابلو روان رنگی محصولی دیگر از شرکت نشان سازان می باشد که از آن می توان در موقعیت های مختلفی استفاده کرد. تابلو روان رنگی فول کالر که یکی از این تابلو ها می باشد، در موقعیت های مختلفی مانند شیشه مغازه و یا بر بروی ساختمان تجاری قرار می گیرد. در صفحه تابلو مغازه بیشتر درباره تابلوهایی که برای مغازه استفاده می شود صحبت کرده ایم.

تابلو تلویزیونی که در سطح شهر مشاهده می کنید نیز یکی از انواع تابلو فول کالر است. تابلو روان در ابعاد مختلفی تولید می شوند، برای مثال می توان به تابلو روان برای کارت ویزیت تا تابلو روان تلویزیونی از نظر تنوع ابعاد اشاره کرد.

قیمت تابلو روان رنگی به موارد مختلفی مانند ابعاد تابلو بستگی دارد که در ادامه ی مطلب به طور کامل مورد بررسی کرده ایم.

 

تابلو روان تبلیغاتی

تابلو روان تبلیغاتی در سال های گدشته طرفدار بسیاری پیدا کرده است. تابلو تبلیغاتی روان انواع مختلفی دارد و در موقعیت های بسیار زیادی استفاده می شود.

تابلو تبلیغاتی نمایشگاه یکی از موارد پراستفاده از این تابلو ها است. تابلو تبلیغاتی روان می تواند به وسیله رم و یا فلش برنامه دهی شود.

لازم به ذکر است طرح های تابلو روان توسط طراحان نشان سازان به طور رایگان طراحی می شود.

جهت طراحی تابلو روان با شماره های 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

 

 

تابلو روان مغازه

تابلو روان مغازه از پراستفاده ترین تابلو روان هایی هستند که سفارش داده می شوند. تابلو روان ها عمدتا بر سردر مغازه و شیشه مغازه نصب می شود.

تابلو مغازه عمدتا در رنگ های قرمز و سبز تولید می شود اما عمدتا در رنگ قرمز هستند.

تابلو روان ال ای دی یکی از انواع تابلو مغازه است و این تابلوها باید علی الرغم استفاده روزانه طول عمر بالایی داشته باشند. تابلو روان های ساخته شده توسط نشان سازان به دلیل استفاده از قطعات با کیفیت همراه با ضمانت ارائه می شود.

 

قیمت تابلو روان

قیمت تابلو روان به موارد مختلفی بستگی دارد که بسته به هر تابلو متفاوت می باشد. در ادامه به صورت موردی به مواردی که در قیمت تابلو روان موثر هستند می پردازیم:

  • ابعاد تابلو روان
  • رنگ تابلو
  • مدت زمان ساخت(فوری/عادی)
  • محل نصب

جهت دریافت قیمت تابلو روان با شماره های 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

 

 

سفارش تابلو روان

سفارش تابلو نشان سازان به دو صورت حضوری و غیرحضوری می تواند انجام شود. در روش حضوری می توانید با مراجعه به دفتر شرکت، سفارش را تکمیل نمایید.

در روش غیرحضوری طی سه مرحله ای که در ادامه دکر می شود می توانید تابلو روان خود را سفارش دهید.

طراحی تابلو روان

طراحی تابلو روان به عنوان اولین مرحله از خرید تابلو روان به طور رایگان توسط طراحان نشان سازان انجام می شود. پس از تایید طرح، سفارش وارد مرحله ی بعد می شود.

هزینه ساخت تابلو روان

هزینه ساخت تابلو روان پس از تایید طرح توسط کارشناسان اعلام می شود. در صورت تایید هزینه سفارش وارد مرحله ی بعد می شود.

ساخت تابلو روان

پس از تایید هزینه، سفارش وارد مرحله ی ساخت می شود و پس از آماده شدن سفارش، کارشناسان زمان نصب تابلو را هماهنگ می نمایند.

جهت سفارش تابلو روان با شماره های 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

نشان سازان تولید کننده انواع تابلو تبلیغاتی می باشد که می توانید انواع این تابلو ها را در صفحه مختص به خود مشاهده نمایید:

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ