پلاک مشخصات و نیم پلیت (name plate)


پلاک مشخصات یا نیم پلیت که به انگلیسی به عنوان name plate شناخته میشود  پلاکی  است که  نشان دهنده و نمایشگر نام شخص یا محصول می باشد.
اکثر نیم پلیت ها مستطیلی شکل هستند ولی میتوانند به بقیه اشکال نیز طراحی و ساخته شوند.

نیم پلیت ها اصولا دارای اطلاعات مفیدی هستند به طور مثال پلاک هایی که بر روی محصولات چسبانده میشود که اطلاعاتی را درباره آن به مخاطب بدهند.
نیم پلیت ها متفاوت از مارک لباس ها  و پلاک سر درب هستند زیرا نیم پلیت ها به عنوان مثال بر روی شاسی اتومبیل حک میشوند در حالی که مارک و برچسب بر روی لباس چسبانده میشوند و پلاک ها و تابلو ها  در سر درب شرکت یا واحد اداری نصب میشوند.

پلاک مشخصات چیست؟

پلاک مشخصات (نیم پلیت) در بسیاری از محصولات شرکت ها برای تعیین تولید کننده نام برند سازنده، اسم و مشخصات فنی، تبلیغات و اخطارهای مربوط به محصول خواص محصول مانند قدرت ،جرم و ولتاژ و … مورد استفاده قرار میگیرند.علاوه بر این موارد ممکن است که به عنوان نمادین برای قرار دادن اطلاعات مربوط به کد سریال یا برای تایید و به رسمیت شناخته شدن توسط نهاد ناظر بر محصول بر روی آن چاپ شوند.

جنس نیم پلیت هایی که بر روی محصولات چاپ میشوند میتواند فلز باشد که این فلز بسته به جنس محصول میتواند فولاد ضد زنگ یا استیل  ، آلومینیوم ، پلی کربنات و ABS مولتی استیل باشد.

چاپ پلاک  بر روی دستگاه  به دو روش انجام میشود که عبارتند از :

1-حکاکی اسید کاری با رنگ کوره ای 

2- حکاکی لیزر  با چاپ آنودایز

نیم پلیت ها زمانی که بر روی محصول حک میشوند به طور کلی تاثیر گزاری زیادی در آرم و مارک و برند محصول دارند و ارزش محصولات را بالا می برند.

 

ساخت پلاک مشخصات

 

ساخت پلاک مشخصات یکی از خدمات محبوب شرکت نشان سازان می باشد. نشان سازان با ۲۷ سال سابقه و در اختیار داشتن پیشرفته ترین تکنولوژی تولید روز دنیا شامل فرایند های اچینگ (اسید کاری) ، دایکست (ریخته گری دقیق) ، حکاکی و برش لیزر(فایبر و نیتروژن) ، آبکاری الکتروپلیتینگ(طلا،نقره و برنز سیاه قلم) ، آنودایزینگ ،وایرکات و فورج به عنوان برترین تولید کننده پلاک مشخصات ، پلاک و مارک ها و پلاک ها و تابلو های سردرب واحد با انواع متریال ها، آماده ارایه خدمات به  تمامی مشتریان خود از قبیل سازمان ها، ادارات و گروه ها است. کیفیت مهم ترین و اصلی ترین رکن در شرکت نشان سازان است .

جهت سفارش ساخت پلاک مشخصات با شماره های  02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

 

پلاک مشخصات آسانسور

پلاک مشخصات آسانسور یکی از محبوب ترین پلاک هایی است که سفارش داده می شود. در پلاک مشخصات آسانسور موارد مختلفی مانند ظرفیت آسانسور، شرکت سازنده، تاریخ ساخت، سریال آسانسور و… قید می شود

که این موارد می توانند بسته به سفارش شما تغییر نماید.
 
پلاک آسانسور عمدتا از جنس استیل می باشد و نوشته های مختلف بر روی آن چاپ می شود.
 
 

پلاک مشخصات فنی

پلاک مشخصات فنی وسایل یکی دیگر از موارد استفاده از پلاک است. در پلاک مشخصات فنی اغلب اطلاعات شرکت، میزان مصرف برق، ولتاژ و آمپر مورد نیاز، تاریخ اتمام گارانتی و… قید می شود و شما می توانید این موارد را به طور اختصاصی ویرایش کنید.
پلاک مشخصات دستگاه اغلب جنس استیل دارند تا در گذر زمان بتوان نوشته های روی آن را خواند.
جهت سفارش پلاک مشخصات با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.
 
تابلو مشخصات
 

چاپ پلاک مشخصات

چاپ پلاک مشخصات نیاز به دستگاه های پیشرفته دارد و نشان سازان با در اختیار داشتن دستگاه های مذکور قابلیت چاپ انواع طرح بر روی پلاک را دارد.

جهت چاپ روی پلاک مشخصات ابتدا طرح موردنظر باید در نرم افزار کورل طراحی شود و در ادامه این طرح به واحد چاپ ارسال می شود.

جهت ساخت پلاک از طریق شماره های 02166706163 و 02166706164 با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

پلاک مشخصات دستگاه

از مواردی که استفاده از پلاک در آن رایج می باشد دستگاه ها می باشند. همانطور که مشاهده کرده اید بر روی اغلب دستگاه ها ورقه ای متصل می شود که بر روی آن مشخصات دستگاه نوشته شده است.

اگر بخواهیم به مشخصاتی که بر روی دستگاه درج می شود اشاره کنیم می توان به نام دستگاه، شرکت سازنده و سال تولید آن اشاره کرد.

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ