مارک چرمی

مارک چرمی که با نام های دیگری مثل اتیکت،لیبل یا تگ چرمی نیز شناخته می شود  یکی  از باکیفیت ترین مارک لباس های موجود در بازار می باشد  که دارای ظاهری شیک و به اصطلاح باکلاس می باشد.

این نوع از اتیکت ها  به دلیل ظاهر زیبا و برازنده ای  که دارند اکثرا مورد توجه افرادی  هستند که قصد برند سازی دارند.

در این نوع مارک ها مامیتوانیم  کلمات ،تصاویر ولوگو مورد نظر مشتری را روی چرم  حکاکی کنیم  و چرم را با  کیفیت بالا برش دهیم .

لیبل های  چرمی  در ابعاد و طرح ها و رنگ های متفاوت ( عسلی، استخوانی ،قهوه ای، زرشکی و کرم) بنا به نیاز مشتری طراحی و تولید میشوند.

نشان سازان با ۲۷ سال سابقه و در اختیار داشتن پیشرفته ترین تکنولوژی تولید روز دنیا شامل فرایند های اچینگ (اسید کاری) ، دایکست (ریخته گری دقیق) ، حکاکی و برش لیزر(فایبر و نیتروژن) ، آبکاری الکتروپلیتینگ(طلا،نقره و برنز سیاه قلم) ، آنودایزینگ ،وایرکات و فورج به عنوان برترین تولید کننده مارک ،تگ ،لیبل و اتیکت با انواع متریال های برنج،استیل،زاماک ، ABS و یراق الات نصب شامل سنجاق،میخ کیلیپس و مگنت در گریدهای درجه ۱ و ۲ در تمامی گام های طراحی، قالب گیری، اسید کاری و چاپ همراه تمامی مشتریان خود از قبیل سازمان ها، ادارات و گروه ها است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره 02188559397 با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

نمونه مارک چرمی

مارک چرمی بسته به محل نصب و طرح موردنظر می تواند مدل های متفاوتی داشته باشد که در ادامه می توانید برخی از نمونه های آن را مشاهده نمایید.

جهت اطلاع از مشخصات مارک می توانید بر روی گزینه موردنظر کلیک نمایید و وارد صفحه نمونه کار شوید.

کیفیت تصاویر به دلیل افزایش سرعت سایت کاهش داده شده است. جهت مشاهده بهتر نمونه کار ها بر روی آن کلیک نمایید.

 

مارک چرمی لباس

مارک چرمی لباس یکی از مدل های مارک لباس می باشد که از جنس چرم می باشد و دارای دوام بالایی می باشد. مارک لباس چرمی در رنگ قهوه ای سوخته تولید می شود که همین مورد باعث جذابیت این نوع مارک شده است.

اطلاعات مختلفی را می توان بر روی مارک چرمی چاپ کرد که این موارد ابتدا در نرم افزار های گرافیکی طراحی می شود و سپس به وسیله دستگاه پیشرفته با روش های مختلف، طرح موردنظر بر روی مارک لباس چاپ می شود.

چاپ مارک چرمی لباس خدمتی دیگر از شرکت نشان سازان است که می توان انواع طرح را بر روی مارک چاپ کرد.

 

لیبل چرمی لباس

 

قیمت مارک چرمی

قیمت مارک چرمی به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه به طور موردی مواردی را که در قیمت مارک چرمی تاثبر دارند را بررسی خواهیم کرد:

  • ابعاد مارک چرمی
  • تعداد مارک
  • طرح موردنظر
  • مدت زمان ساخت(فوری/عادی)

جهت استعلام قیمت مارک چرمی با شماره های 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

تولید مارک چرمی لباس

تولید مارک چرمی نشان سازان  3 مرحله دارد که در ادامه این مراحل را بررسی خواهیم کرد.

طراحی مارک چرمی

طراحی مارک چرمی به عنوان مرحله ابتدایی ساخت مارک لباس به صورت رایگان توسط طراحان نشان سازان انجام می شود. مارک لباس در نرم افزار های گرافیکی طراحی می شود که نرم افزار کورل یکی از این نرم افزار های رایج می باشد.

در ادامه اگر طرح موردنظر موردتایید شما عزیزان باشد سفارش وارد مرحله ی بعد می شود.

هزینه ساخت مارک چرمی

قیمت مارک چرمی به موارد مختلفی بستگی دارد که در بالا به آن اشاره شد. قیمت ساخت مارک لباس محاسبه و سپس اعلام می شود.در صورت تایید هزینه ساخت سفارش وارد مرحله ی بعد میشود.

جهت استعلام قیمت مارک چرمی با شماره های 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

ساخت مارک چرمی لباس

در انتها پس از تایید هزینه ساخت، مارک ها در مرحله ی ساخت قرار می گیرند. در انتها پس آماده شدن سفارشات کارشناسان طی تماسی نحوه تحویل مارک را هماهنگ می نمایند.

جهت سفارش مارک لباس چرمی با شماره های 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است طراحی مارک در نشان سازان کاملا رایگان می باشد، به همین دلیل می توانید طرح موردنظر خود را به بهترین شکل با همراهی طراحان شرکت اجرا نمایید. در هر مرحله از ثبت سفارش مارک چرمی با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

 

مارک چرمی ایرانی

 

اتیکت چرمی

گاهی اوقات در بین عموم مردم مارک چرم به اتیکت چرمی نیز شناخته می شود. لازم به ذکر است اتیکت سینه با این نوع از مارک ها تفاوت دارد. از این نوع اتیکت ها به عنوان مارک استفاده می شود و به وسیله روش های مختلفی به لباس متصل می شود، اما اتیکت سینه عمدتا توسط سازمان و ها شرکت ها برای نمایش نام پرسنل همراه با سمت آن ها استفاده می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02166706163 در ارتباط باشید.

 

علاوه بر مارک چرمی می توان از مدل های دیگری نیز به عنوان مارک لباس استفاده کرد که به عنوان مثال می توان به مارک پارچه ای، مارک سیلیکونی، مارک فلزی و مارک پلی استر اشاره کرد.

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ