تقویم رومیزی

تقویم رومیزی یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی محبوب در بین کسب و کارهاست که در مدل ها و ابعاد مختلفی قابلیت تولید دارد.

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت تقویم رومیزی شده است تعداد بازدید بسیار آن است، به همین جهت با هر بار مشاهده تقویم نام کسب و کار شما نیز در ذهن مخاطب تداعی می شود.

((جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی از طریق شماره های 02166706163 و 02166706164 با کارشناسان نشان سازان در ارتباط باشید))

چاپ تقویم رومیزی

برای چاپ تقویم رومیزی ابتدا باید طرح موردنظر در نرم افزار طراحی شود تا همراه با طرح ثابت تقویم وارد مرحله چاپ شود.

با توجه به مدل تقویم می توان طرح های تبلیغاتی را در موقعیت های مختلفی چاپ کرد. به عنوان مثال در برخی از تقویم ها بر روی پایه آن ها فضایی وجود دارد که می توان موارد مختلفی مانند نام و لوگو شرکت را در موقعیت موردنظر چاپ کرد.

برگه های تقویم نیز یکی دیگر از محل هایی است که می توان اطلاعات شرکت را در آن چاپ کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید.

قیمت تقویم رومیزی

همانطور که در بالا مشاهده کردید تقویم های رومیزی در طرح و مدل های متنوعی قابلیت تولید دارند، به همین دلیل نمی توان قیمت یکسانی برای آن ها در نظر گرفت. جهت استعلام قیمت تقویم رومیزی از طریق شماره های 02166706163 و 02166706164 با کارشناسان شرکت در ارتباط باشید و ضمن بهره مندی از مشاوره تخصصی، از قیمت محصول موردنظر مطلع شوید.

تقویم رومیزی اختصاصی

همانطور که در بالا گفته شد تقویم رومیزی یکی از بهترین روش ها برای تبلیغات می باشد، زیرا با قرارگیری تقویم رومیزی در مقابل افراد برند کسب و کار شما در ذهن تداعی می شود و می تواند تاثیر بسیاری در برند شما داشته باشد.

در تقویم رومیزی می توان طرح های مختلفی را چاپ کرد که این مورد ارتباط بساری به نوع کسب و کار دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذکر شده در ارنباط باشید.

تقویم رومیزی فانتزی

تقویم رومیزی فانتزی به عنوان تقویم رومیزی تزئینی با موضوع خاص می باشد که برای اضافه کردن یک قابلیت فانتزی یا تخیلی برای محیط کار شما طراحی شده است.

این تقویم‌ها معمولاً دارای تصاویر یا نقاشی هنری هستند که از موضوعات فانتزی مانند موجودات افسانه‌ای، مناظر جادویی یا شخصیت‌های خیالی الهام گرفته شده‌اند. آنها همچنین به عنوان یک ابزار عملی برای سازماندهی تاریخ‌ ها و همچنین به عنوان یک مورد تزئینی برای افزایش جذابیت ظاهری یک میز استفاده می‌شوند.

شما می توانید برای سفارش تقویم رومیزی فاتنزی اختصاصی خود از فرهنگ ها و موجودات خیالی شاهنامه استفاده کنید که هرکدام از این موجودات به نوبه خود یک ویژگی خاص دارند که می توانید به خدمات و یا محصولات برند خود تشبیه کنید.

تقویم رومیزی پانچی

تقویم رومیزی پانچی، تقویمی است که بر روی میز قرار می‌گیرد و دارای پنج برگ برای هر ماه است. این نوع تقویم به ویژه در سازمان ها معمول است، که هر هفته از ماه از یک برگ مجزا برای نمایش تاریخ استفاده می‌کنند. این تقویم‌ها علاوه بر ارائه تاریخ‌ها، ممکن است اطلاعاتی دیگر مانند تعطیلات 1403، رویدادها یا اطلاعات مربوط به هفته را نیز در اختیار کاربران قرار دهند.

برای اطلاع از تعطیلی های رسمی و غیر رسمی سال 1403 مقاله زیر را مطالعه کنید

تقویم رومیزی اداری

تقویم رومیزی اداری یک نوع تقویم است که برای استفاده در محیط‌های اداری و کاری طراحی شده است. این تقویم‌ها معمولاً دارای طرح واضح و ساده‌ای هستند که به راحتی قابل مشاهده و استفاده در محیط‌های کاری می‌باشد. این نوع تقویم شامل فضای کافی برای نوشتن یادداشت‌ها، برنامه‌ها و وظایف روزانه است که کاربران می‌توانند از آنها برای مدیریت زمان و برنامه‌ ریزی کاری خود استفاده کنند.

برای خرید انواع تقویم رومیزی اداری می توانید از طریق دکمه های زیر با کارشناسان فنی و فروش نشان سازان در ارتباط باشید.

تقویم رومیزی یادداشت دار و مدل های آن

تقویم رومیزی یادداشت ‌دار یک نوع تقویم است که علاوه بر نمایش تاریخ‌ها و روزهای ماه، دارای فضایی برای یادداشت‌ها و یادآوری‌ها می‌باشد. این تقویم‌ها معمولاً دارای بخش‌هایی هستند که کاربران می‌توانند در آنها تاریخ‌ها، رویدادها، وظایف و یادداشت‌های خود را ثبت کنند.

مدل‌های تقویم رومیزی یادداشت‌دار می‌توانند شامل ویژگی‌های مختلفی باشند. برخی از مدل‌ها دارای بخش‌های جداگانه برای هر روز یا هفته هستند که کاربران می‌توانند در آنها یادداشت‌ها و وظایف را ثبت کنند. در حالی که برخی مدل‌ها دارای بخش‌هایی برای هر ماه هستند که این امکان را فراهم می‌کنند تا کاربران برنامه‌های خود را برای هر ماه به طور کلی ثبت کنند و همچنین فضایی برای یادداشت‌های روزانه فراهم کنند.

تقویم رومیزی چوبی

تقویم رومیزی چوبی، یک نوع تقویم است که از جنس چوب ساخته شده و بر روی میز قرار می‌گیرد. این نوع تقویم‌ها معمولاً دارای طراحی ساده و زیبا هستند و ممکن است به صورت دست‌ساز یا با استفاده از تکنولوژی‌های مدرن تولید شوند. آنها به عنوان یک قطعه دکوراسیونی مینیمال و طبیعی برای محیط کار یا منزل استفاده می‌شوند و همچنین به عنوان یک تقویم عملی برای نمایش تاریخ‌ها و روزهای ماه استفاده می‌شوند.
شما می توانید با توجه به انواع مدل های تقویم رومیزی چوبی تولید شده توسط نشان سازان، طرح های مورد نظر خود و یا طرح پیشنهادی خود را برای کارشناسان نشان سازان ارسال کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید.

تقویم رومیزی تبلیغاتی

امروزه بسیاری از برند ها تبلیغات و بازاریابی خود را به صورت غیر مستقیم از طریق های مختلف مانند ارسال تقویم رومیزی تبلیغاتی به مخاطبان خود و یا کارت تخفیف به مشتریان خود اهدا می کنند. این عمل مخاطبان و مشتری ها را به خرید دوباره ترغیب می کند. شما می توانید برای طراحی تقویم رومیزی تبلیغاتی خود همین حالا با کارشناسان نشان سازان برای شخصی سازی تقویم خود تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز خود را دریابید.
برای اینکه بتوانید بیشترین بهره وری را از تقویم رومیزی تبلیغاتی داشته باشید بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:

1. طراحی جذاب: از طراحی‌هایی استفاده کنید که توجه مخاطب را جلب کنند و او را به استفاده از تقویم ترغیب کنند.1. طراحی جذاب: از طراحی‌هایی استفاده کنید که توجه مخاطب را جلب کنند و او را به استفاده از تقویم ترغیب کنند.

۲. ارائه ارزش افزوده: اضافه کردن اطلاعات مفید مانند تاریخ‌های تعطیلات و رویدادهای مهم، می‌تواند ارزش افزوده ایجاد کند و تقویم را جذاب تر کند.

۳. شخصی‌سازی: امکان شخصی‌سازی تقویم بر اساس نیازها و سلیقه مخاطبان، آنها را به استفاده مستمر از آن تشویق می‌کند.

۴. تبلیغات مستمر: از راهکارهای تبلیغاتی مختلف از جمله تبلیغات آنلاین، ایمیل‌های تبلیغاتی، و ارسال نمونه‌های رایگان برای جلب توجه مخاطبان استفاده کنید.

۵. ارتباط مستمر: با ارائه محتوای مرتبط و مفید، ارتباط مستقیم با مخاطبان را حفظ کنید و آنها را به استفاده مداوم از تقویم تشویق کنید.

۶. ترویج فروش: ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه برای خرید تقویم رومیزی می‌تواند به افزایش فروش و بهره‌وری کمک کند.

بهترین مرکز فروش تقویم رومیزی در تهران

شرکت نشان سازان یکی از بهترین مراکز فروش انواع هدایای تبلیغاتی مانند تقویم رومیزی است. شما می توانید تمامی المان های تبلیغاتی خود مانند انواع بیلبورد تا ست مدیریتی و همچنین سررسید تبلیغاتی را با قابلیت های شخصی سازی شده و اختصاصی خریداری کنید و از آنها برای تبلیغات و گسترش برند خود استفاده کنید.
نشان سازان با داشتن بیش از 30 سال سابقه درخشان در تولید انواع المان های تبلیغاتی و اهدایی مانند انواع مدال ها و لوح تقدیر است که می توانید برای برند و کسب و کار خود شخصی سازی کنید.

خرید تقویم رومیزی عمده

شما می توانید برای خرید تقویم رومیزی عمده به صورت مستقیم با کارشناسان نشان سازان در ارتباط باشید؛ زیرا همه چیز در خرید تقویم رومیزی به صورت عمده فرق می کند و می توانید تقویم ها را با قیمت بسیار مناسب و رقابتی از نشان سازان خریداری کنید و طرح های متنوعی برای برند خود داشته باشید. نشان سازان تعرفه های فوق العاده ای برای فروش هدایای تبلیغاتی خود قرار داده است تا شما بتوانید با بهترین شرایط خرید، تقویم رومیزی اختصاصی خود را داشته باشید. 

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ