بج سینه پلی استر از انواع دیگر بج سینه است که از نظر جلوه ظاهری نسبت به بج سینه فلزی زیباتر و خوش آب و رنگ تر است .

همانند بج فلزی که از آلیاژ برنج ساخته میشود این نوع بج هم از برنج ساخته میشود با این تفاوت که به جای استفاده از روکش مات یا براق از روکش  شفاف و شیشه استفاده میشود تا سطح آن را بپوشاند.در این نوع نشان سینه با توجه به طرح آن به دو صورت رنگ کاری میشود و یا  چاپ کریستالی انجام میشود .

بج های سینه پلی استری پوشش شفاف و شیشه ای  که روی بج در انتهای کار کشیده میشود جلوه و نمای زیبایی را به بج میدهد. این نوع بج ها به دلیل  وجود طرح های متفاوت با تنوع رنگ بالا میتواند گزینه بسیار مناسبی باشد .

 

قیمت بج پلی استر

قیمت نشان سینه پلی استری وابسته به مواردی همچون ابعاد نشان،نوع اسیدکاری یا برش کاری ،روکش بج و… است .

جهت استعلام قیمت با کارشناسان شرکت از طریق شماره های 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

کیفیت  مهمترین فاکتور و رمز موفقیت  شرکت نشان سازان است .

 

سازنده نشان سینه پلی استر

نشان سازان با ۲۷ سال سابقه و در اختیار داشتن پیشرفته ترین تکنولوژی تولید روز دنیا شامل فرایند های اچینگ (اسید کاری) ، دایکست (ریخته گری دقیق) ، حکاکی و برش لیزر(فایبر و نیتروژن) ، آبکاری الکتروپلیتینگ(طلا،نقره و برنز سیاه قلم) ، آنودایزینگ ،وایرکات و فورج به عنوان برترین تولید کننده بج سینه با انواع متریال های برنج،استیل،زاماک ، ABS و یراق الات نصب شامل سنجاق،میخ کیلیپس و مگنت در گریدهای درجه ۱ و ۲ در تمامی گام های طراحی، قالب گیری، اسید کاری و چاپ همراه تمامی مشتریان خود از قبیل سازمان ها، ادارات و گروه ها است.

برای دیدن نمونه کار های بج سینه میتوانید از صفحه بج سینه دیدن نمایید .

شما می توانید از طریق صفحه شماره های 02166706163 و 02166706164 و صفحه تماس با ما با کارشناسان نشان سازان در تماس باشید و برای سفارش بج سینه شرکت، سازمان و یا همایش خود مشاوره تخصصی دریافت کنید.

 

اتیکت سینه پلی استر یکی دیگر از محصولات نشان سازان می باشد که همانند بج سینه پلی استر نمونه های مختلفی دارد. اتیکت سینه عمدتا با بج سینه یکسان در نظر گرفته می شود اما در بعضی از موارد مانند ابعاد و مشخصات متفاوت می باشد. نمونه کارهای اتیکت را می توانید در صفحه اتیکت سینه مشاهده نمایید.

ساخت بج سینه پلی استر

برای ساخت بج سینه پلی استری ابتدا باید طرح آن در نرم افزار طراحی شود. برای طراحی بج سینه باید به نکاتی مختلفی توجه کرد تا طرح نهایی از ظاهر زیبایی برخوردار باشد. لازم به ذکر است در این مرحله طراحان متخصص نشان سازان در کنار شما هستند تا طرح مدنظر شما به بهترین شکل طراحی شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02166706163 و 02166706164 در ارتباط باشید.

 

 

 

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ