تخمین هزینه ساخت بج سینه یکی از نیاز های اساسی مشتریان است. ارائه قیمت به مشتریان صرفا با دریافت اطلاعات کامل سفارش صورت خواهد گرفت. در این نوشته قصد داریم که عوامل مهم در تعیین قیمت بج سینه را توضیح دهیم.

محاسبه قیمت بج سینه

جنس بج سینه

متریال مهم ترین عامل تعیین قیمت سفارش است. متریال های محبوب تولید بج سینه زاماک، برنج و استیل است. با این حال محدودیتی در تولید بج سینه با متریال های دیگر وجود ندارد اما این سه ماده تقریبا تمامی نیاز های مشتریان را می توانند براورده کنند.

ترکیبی از مس، آلومینیم و روی نوعی ماده محبوب در ریخته گری به نام زاماک را به وجود آورده است. زاماک مقاومت بالایی دارد و آبکاری، رنگ و ریخته گری روی آن به آسانی انجام می شود.

تقریبا در تمامی تولیدات فلزی، برنج یکی از محبوب ترین متریال ها است. اصلی ترین برتری فلز برنج نسبت به رقبا زیبایی، جلاء و درخشندگی آن است. شاید برایتان سوال باشد که چرا از فلز برنز در تولید بج سینه استفاده نمی شود که دلیل این مسئله رنگ درخشنده تر و کیفیت مشابه برنج نسبت به برنز است در کنار این مسئله قیمت برنج به نسبت برنز مناسب تر است.

استیل نیز یکی از متریال های محبوب ساخت بج سینه است. استیل آلیاژی از آهن و کربن است و ماندگاری و کیفیت مناسبی دارد. ساخت بج سینه با استفاده از متریال استیل با روش لیزر انجام می گیرد و در نهایت رنگ یا آبکاری خواهد شد.

ابعاد بج سینه

طبیعتا هرچه ابعاد بج بزرگتر باشد نیاز به استفاده از متریال بیشتری وجود دارد و در نتیجه هزینه تمام شده تولید بیشتر خواهد شد. برای تولید بج سینه مشابه لوگو نیاز به برش و فرم دهی نیز وجود دارد که این عملیات نیز در قیمت بج سینه تاثیر گذار است.

آبکاری و رنگ بج سینه

انواع متنوع آبکاری نظیر آبکاری طلا، نقره، برنز، سیاه قلم وجود دارند که باعث افزایش جلاء و زیبایی بج سینه خواهند شد. همچنین با استفاده از مات کننده، به انتخاب مشتری قسمتی از آبکاری را نیز مات می کنند. آبکاری باعث افزایش مراحل تولید خواهد شد و نوع آبکاری بر قیمت بج سینه تاثیر گذار خواهد بود.

برای ثبت نشان شرکت یا سازمان بر روی بج سینه ناچار به استفاده از رنگ هستیم. رنگ کاری بج های سینه در نشان سازان با روش تزریق انجام می شود. با استفاده از این روش رنگ کاری با بالاترین کیفیت در کنار بیشترین ماندگاری انجام می شود. طبیعی است که تعداد رنگ استفاده شده در نشان سینه نیز یکی از فاکتور های تعیین هزینه بج سینه خواهد بود

ساخت بج سینه

سفارش های فوری (بج فوری) به علت افزایش حجم کاری هزینه بیشتری خواهند داشت. بهتر است سفارش خود را حداقل دو هفته قبل تر از زمانی که به تحویل آن نیاز دارید ثبت نمایید تا هزینه کمتری پرداخت کنید.

نمونه کار های بج سینه نشان سازان را می توانید در صقحه بج سینه مشاهده نمایید.

شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما و یا از طریق شماره های 02166706163 و 02166706164 با کارشناسان نشان سازان در تماس باشید و برای خرید بج سینه شرکت، سازمان و یا همایش خود مشاوره رایگان دریافت کنید.همچنین می توانید با کلیک بر روی آیکون گوشه صفحه با کارشناسان شرکت از طریق واتساپ در ارتباط باشید.

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ