اگر یک نیم نگاهی به انواع کاغذ های بسته بندی و کاغذ های شیرینی پزی بیاندازیم. متوجه می شویم که بسیاری از مصرف کنندگان کاغذ ها کاغذ پوستی را با سایر کاغذ ها مانند کاغذ مومی و کاغذ کالک اشتباه میگیرند. شرکت نشان سازان تولید کننده انواع کاغذ های بسته بندی و کاغذ های پوستی می باشد که با داشتن پیشرفته ترین دستگاه های تولید می تواند چاپ کاغذ پوستی اختصاصی برند شما را به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان به شما تحویل دهد. در این مقاله از نشان سازان شما تفاوت کاغذ پوستی و سایر کاغذ ها را متوجه خواهید شد. با نشان سازان همراه باشید.

برای خرید کاغذ پوستی اختصاصی با استفاده از راه های راتباطی زیر با کارشناسان نشان سازان ارتباط برقرار کنید.

تفاوت کاغذ پوستی و کاغذ مومی

کاغذ پوستی و کاغذ مومی هر دو شباهت بسیاری دارند که اکثر مردم این دو کاغذ متفاوت را اشتباه میگیرند. اما این دو نوع کاغذ تفاوت هایی در کاربرد و تفاوت کوچکی در ظاهر دارند. کاغذ پوستی نسبت به کاغذ مومی استقامت و مقاومت در برابر حرارت بیشتری دارد، که به بسیاری از آشپزان این امکان را می دهد با استفاده از این نوع کاغذ بدون این که مواد غذایی به کف ظرف نچسبد. اما توجه داشته باشید از کاغذ های مومی برای صنایع مواد غذایی به مرابت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. تقاوت دیگر این دو نوع کاغذ این است که کاغذ مومی صاف تر و صیقلی تر است.

تفاوت کاغذ پوستی و کاغذ روغنی

 

 

 

کاغذ روغنی معمولا ظاهری براق دارد و نسبت به کاغذ های پوستی و مومی ضخامت بیشتری دارد. اما امروزه به دلیل معرفی جابجا این دو کاغذ، بسیاری از افراد برای مصرف اشتباه این کاغذ ها را خریداری میکنند. اما از نظر بکارگیری متریال مورد نیاز برای ساخت این دو نوع کاغذ متفاوت است. کاغذ پوستی بیشتر برای مصارف خانگی و بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرد و کاغذ روغنی بیشتر برای کاردستی و چاپ مورد استفاده قرار میگیرد.

تفاوت کاغذ پوستی و کالک

کاغذ کالک نوعی از کاغذ است که به نور اجازه عبور را به وسیله قابلیت تار بودن و کدری می دهد. نام دیگر این کاغذ، کاغذ ترسیم یا تریسینگ می باشد. کاربرد بیشتر این نوع کاغذ در صنعت معماری و طراحی است. معمار های خبره از کاغذ کالک برای ترسیم نقشه خود و بررسی آن از زوایای گوناگون است. همان طوری که می دانید با پیشرفت تکنولوزژی بسیاری از کارهای روزمره که بصورت دستی انجام میشد؛ این نوع کاغذ در قدیم برای کپی برداری و طراحی انجام می شد، اما با ساخت دستگاه های پرینت و کپی کمتر از این کاغذ استفاده می شود.
تفاوت اصلی این نوع کاغذ با کاغذ پوستی در جنس و متریال بکار رفته آنهاست که به دلیل ظاهر مشابه بسیاری از افراد این دو کاغذ را نیز اشتباه میگیرند. یک طرف کالک مات و طرف دیگر آن نیز براق است و برای طراحی سیاه قلم گزینه مناسبی نیست و همچنین طسح مشخصی ندارد. اما امروزه بدلیل قیمت مناسب تر و پایین تر کاغذ های پوستی، بیشتر برای طراحی و نقشه برداری نسبت به کالک استفاده می شود.

تفاوت کاغذ پوستی با کاغذ مومی چیست؟

کاغذ پوستی نسبت به کاغذ مومی استقامت و مقاومت در برابر حرارت بیشتری دارد و صاف‌تر از نظر ظاهر است.

چگونه کاغذ پوستی از کاغذ کالک متمایز می‌شود؟<br />

کاغذ کالک به دلیل تار بودن و کدری، برای ترسیم و طراحی در صنایع معماری به کار می‌رود، درحالی که کاغذ پوستی برای بسته‌بندی و کاربردهای خانگی مناسب است.

چه تفاوت‌هایی بین کاغذ پوستی و کاغذ روغنی وجود دارد؟<br />

کاغذ روغنی ظاهری براق دارد و ضخامت بیشتری نسبت به کاغذ پوستی دارد. کاغذ پوستی برای بسته‌بندی و کاغذ روغنی برای کاردستی و چاپ استفاده می‌شود.

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ