لوح تقدیر به عنوان یکی از محصولات محبوب نشان سازان مدل و سایز های متنوعی دارد که هر کدام یک سری مزایا و معایب دارد. در این مقاله سعی شده است به بررسی سایر های مختلف لوح تقدیر بپردازیم.

بزرگداشت یک شخصیت بزرگ یا یک رویداد افتخار آفرین نیازمند یک سند فاخر و ارزشمند برای ثبت در حافظه جامعه و تاریخ است .مدال ها و نشان ها  از گذشته تا کنون به عنوان ابزار ثبت افتخار قهرمانان به کار رفته است

نقش برجسته های تصویری وگزارش های نگارش یافته برلوح های بزرگ هم رسالت ثبت رویدادهای مهم تاریخی را داشته اند .به کارگیری لوح تقدیر برای قدردانی بزرگداشت از شخصیت ها مرسوم تر هستند .

لوح تقدیرها وتقدیر نامه ها معمولا در آیین بزرگداشت اعطا می شوند ،و باعث می شود که آن مراسم در اذهان بماند .گاهی یک مدرک تحصیلی یا مدرک حرفه ای که به صورت لوح تقدیر ارزشمند ارائه می شود باعث می شود بستر مناسبی برای ارزش واعتبار آن مدرک ارائه شود .

در موقعیت های مختلف وهمچنین مناسب می توان برای راندمان کاری و رسیدن به اهداف با اهدای لوح تقدیر به افراد زحمتکش و تلاشگر شرکت یا سازمان روحیه و انگیزه خدمت در بین افراد را بالا برد.

 

سایزهای لوح تقدیر

سایز نرمال برای ساخت لوح تقدیر دو سایز ساخته می شود سایزA4(20*30) و سایزA5(15*25)

البته سایز لوح تقدیر می تواند به خواسته و سلیقه مشتری تغییر کند .

 

جعبه لوح تقدیر

جعبه لوح تقدیر برای زیبایی و شکیل تر شدن لوح تقدیر یا تندیس استفاده می شود. این جعبه ها در کنار لوح تقدیر به افراد اهدا می شود تا بتوانند آن را داخل جعبه قرار دهند.

جعبه های لوح تقدیر هم مانند لوح تقدیرها می توان در ابعاد وسایزهای مختلف ساخت .

  • انواع جعبه های لوح تقدیر:
  • جعبه لوح تقدیرمخمل
  • جعبه لوح تقدیرمخمل جیر
  • جعبه لوح تقدیر چوبی
  • جعبه لوح تقدیر طرح چوب
  • جعبه لوح تقدیر چرمی

در طراحی وساخت جعبه لوح تقدیر ،فضای داخلی جعبه متناسب با طرح لوح تقدیر مورد نظر دیزاین خواهد شد به طوری که لوح تقدیر مدنظر کاملا دقیق در فضای داخلی جعبه چوبی جای گرفته وحرکت وجابجایی نخواهد داشت .جعبه های چوبی لوح تقدیر دارای یه کفه جهت قرارگیری لوح تقدیر ونیز درب رویه برای قرارگیری روی کفه می باشند .

جعبه های جیر مخصوص لوح تقدیر تولید شده بصورت عادی در ابعاد 20*15سانتیمتر بوده و سفارش جعبه جیر در ابعاد دیگر نیز بصورت سفارشی امکانپذیر می باشد .

امکان ساخت این جعبه ها در رنگ های سرمه ای ،سبز،مشکی و زرشکی وجود دارد ولی جعبه های جیر به رنگ سرمه ای در حالت عادی وجود دارد و رنگ های دیگر باید بصورت سفارشی ساخته شود .

جهت سفارش لوح تقدیر سفارشی از طریق شماره های 02166706163 و 02166706164 با کارشناسان نشان سازان در ارتباط باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ