همان طور که بسیاری از شما از اهمیت داشتن تقویم رومیزی و سایر هدایای تبلیغاتی با خبر هستید و می دانید با استفاده از این دسته از هدایای با ارزش اما بصرفه می توانید بسیاری از مخاطبان خود را مجذوب برند خود کنید. اما بسیاری از افراد می خواهند مراحل تولید این دسته از هدایای تبلیغاتی را بدانند، پس گروه تبلیغاتی نشان سازان تصمیم گرفته است تا مراحل تولید و ساخت تقویم رومیزی را برای شما توضیح دهد تا از روند تولید آن باخبر شوید.
همچنین لازم به ذکر است که نشان سازان مجری و طراح انواع خدمات تبلیغاتی مانند تابلو تبلیغاتی، ساخت تندیس، ست مدیریتی است که می توانید نمونه های آنها را در صفحه های خود مشاهده کنید و در صورت نیاز می توانید با شماره تماس زیر و یا از طریق آدرس صفحه اینستاگرام و تلگرام با کارشناسان فنی و مشاوران فروش شرکت در ارتباط باشید.
در ادامه شما را با مراحل تولید و ساخت تقویم رومیزی 1403 آشنا خواهیم کرد. پس با نشان سازان همراه باشید.

ایده‌پردازی و تعیین هدف استفاده

هنگامی که قصد ساخت تقویم رومیزی اختصاصی را دارید، اولین گام اساسی، ایده‌پردازی و تعیین هدف استفاده از تقویم رومیزی است. برای این منظور، باید با دقت تصمیم بگیرید که این تقویم 1403 به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای مشتریان و مخاطبان هدف شما خواهد بود یا قصد دارید آن را به عنوان یک محصول فروشی در به بازار های هدف معرفی کنید. با تعیین هدف، شما می توانید تمامی مراحل بعدی را با هدف مشخص و دقیق‌تری پیش ببرید.

تحقیق و بررسی بازار

در مرحله دوم زمانی که هدف خود را از تولید و ساخت تقویم رومیزی انحصاری مشخص کردید؛ با بررسی بازار هدف و تحلیل سلیقه مخاطبان، به درک بهتری از نیازها و ترجیحات مشتریان خود خواهید رسید. اطلاعات به دست آمده از تحقیقات بازارهای گوناگون، مبنای انتخاب موضوع، طرح و رنگ،‌ تقویم اختصاصی شما را شکل می‌دهد. همچنین، مطالعه رقبا و آشنایی با محصولات مشابه در بازار، شما را در طراحی یک تقویم 1403 منحصر به فرد تر و تأثیرگذارتر کمک خواهد کرد. در مراحل بعدی باید به طراحی تقویم رومیزی بپردازیم.

 طراحی و ایجاد طرح کلی

بعد از جمع‌آوری اطلاعات مورد نیاز مانند پالت رنگی، لوگو و طرح ها و المان های مخصوص برند خود، مرحله طراحی آغاز می‌شود. شما در ایثن مرحله از تولید تقویم رومیزی سال نو، یک طرح اختصاصی خود را ایجاد کنید یا از طراحان حرفه‌ای نشان سازان برای به وجود آوردن یک طرح منحصر به فرد کمک درخواست کنید. برای طراحی المان های برند اگر نمی خواهید از طراحان حرفه ای کمک بگیرید (این مورد را نشان سازان به هیچ وجه توصیه نمی کند)، از نرم‌افزارهای طراحی مانند کورل، ایلاستریتور و فتوشاپ برای خلق یک طرح جذاب و خاص استفاده کنید. طراحی شما باید با هدف و سلیقه مشتریان هماهنگ باشد و بتواند ارزش های بصری برند را به خوبی بازگو کند.

انتخاب رنگ و ایجاد جزئیات زیبا

رنگها و جزئیات زیبا، تقویم را زنده و جذاب زنده نگه می دارند. استفاده از رنگهای سازمانی یا طرح‌های خاص می‌تواند جلب توجه مخاطبان را افزایش دهد. ایجاد جزئیات زیبا نظیر لمینیت یا لایه‌های ویژه، تقویم 1403 را از دیگر محصولات تبلیغاتی تفکیک می‌ کند. شما باید از پالت های رنگی ای استفاده کنید که مخاطبان را در همان نگاه اول مجذوب تقویم کند تا بتوانید المان های آن را به خوبی به مشتری های هدف خود نمایش دهید.

انتخاب مواد اولیه و جزئیات فنی

در مرحله بعدی باید تعیین کنید که تقویم رومیزی انحصاری شما از چه جنسی تولید شود. آیا می خواهید از پایه مقوایی یا چوبی استفاده می‌کنید؟ انتخاب مواد اولیه ساخت تقویم با توجه به استحکام، دوام، و دید ظاهری تقویم 1403 بسیار مهم است. همچنین باید تصمیم بگیرید که آیا نیاز به صحافی دوبل دارید یا خیر.

 انتخاب جنس کاغذ و ابعاد تقویم

جنس کاغذ مستقیماً بر کیفیت تقویم تأثیر می‌گذارد. انتخاب ابعاد مناسب و جنس کاغذ با دقت انجام شود تا کیفیت تولید را بهبود دهد. زمانی که قصد دارید جنس کاغذ تقویم 1403 را انتخاب کنید باید به برخی از سوالات پاسخ دهید. برای مثال شما می خواهید تقویم رومیزی خود را در چه محلی قرار دهید؟ آیا فضای داخلی است یا خارجی ؟
برای تعیین ابعاد تقویم رومیزی اگر قصد دارید ابعاد اختصاصی خود را داشته باشید باید سفارش با تیراژ بالا داشته باشید. اما اگر ابعاد اختصاصی بکار شما نماید می توانید از ابعاد های استاندارد تقویم رومیزی استفاده کنید. در مرحله بعدی ساخت تقویم باید پایه ان را مشخص کنید.

انتخاب پایه تقویم

نوع پایه تقویم نیز بر اساس برند و هدف تبلیغاتی مشخص می‌شود. شما می توانید از پایه‌های مقوایی، چوبی یا پلکسی می‌توانید استفاده کنید. اما باید توجه داشته باشید که انتخب پایه تقویم رومیزی 1403 به عوامل بسیاری مانند طراحی صفحات تقویم و یا ارزش ها و المان های برند بستگی دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفارش ساخت تقویم رومیزی از طریق شماره تماس های 09198822023 و 02166706163 تماس حاصل کنید و یا از طریق شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام با کارشناسان فنی و مشاوران فروش نشان سازان در ارتباط باشید. اما راحت ترین راه ارتباطی میان شما و کارشناسان خبره نشان سازان استفاده از ایکون واتساپ گوشه پایین صفحه می باشد.

اتصال صفحات با صحافی

شما برای متصل کردن صفحات تقویم رومیزی میبایست با صحافی انجام دهید که به خودی خود اتصال صفحات با صحافی به 2 روش یا 2 مدل انجام می شود.اما استفاده از فنر دوبل به عنوان اتصال صفحات تقویم 1403 به پایه، دوام و جلوه زیبایی آن را افزایش می‌دهد.

چاپ با کیفیت و مدرن تقویم اختصاصی

در مرحله چاپ، شرکت تبلیغاتی نشان سازان از تکنیک‌ها و دستگاه های مدرن و با کیفیت استفاده کند تا از کیفیت بی نظیر محصولات خود اطمینان کامل داشته باشد و از افراد با سلیقه و خبره برای انجام این موضوع استفاده می کند. شما باید مطمئن شوید که رنگها و طرح تقویم شما بازتاب خوبی داشته باشد. چاپ با کیفیت تصاویر و المان ها و همچنین استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها، تقویم رومیزی اختصاصی شما را به یک اثر هنری و جذاب تبدیل خواهد کرد.

بررسی نهایی و ارسال به چاپخانه

قبل از ارسال به چاپخانه، بررسی دقیق فایل‌ها و اطمینان از کیفیت چاپ ضروری است. پس از اطمینان از همه جزئیات، فایل‌های طراحی شده با ذکر تمام جزئیات به کارخانه چاپ نشان سازان ارسال می‌شوند.

با انجام دقیق این مراحل، تقویم رومیزی اختصاصی 1403 شما آماده استفاده خواهد بود. توجه به جزئیات و استفاده از متدهای روز چاپ، تضمین‌کننده موفقیت تقویم شما خواهد بود که این عملیات را نشان سازان به بهترین شکل ممکن انجام می دهد. این هدیه تبلیغاتی، نه تنها مفید است بلکه جذاب و یادآور وظایف روزانه و هفتگی شما خواهد بود.

اگر به دنبال تولید و ساخت تقویم رومیزی با کیفیت و جذاب هستید، همین حالا با مشاوران و طراحان حرفه‌ای نشان سازان تماس بگیرید. نشان سازان با داشتن بیش از 27 سال سابقه و با توانایی و تجربه خود، شما را در انتخاب بهترین تقویم رومیزی و المان های تبلیغاتی کمک خواهند کرد.

جمع بندی

به پایان یکی دیگر از مقالات آموزشی گروه تبلیغاتی نشان سازان رسیدیم، در این مقاله گام به گام مراحل تولید و ساخت تقویم رومیزی را مرور کردیم تا شما با روند تولید این هدیه تبلیغاتی جذاب و کاربردی آشنایی داشته باشید. شما می توانید برای استعلام قیمت خرید و مشاوره رایگان با شماره تماس های موجود با کارشناسان نشان سازان ارتباط برقرار کنید.

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ