در هر جشن یا جشنواره، هدیه دادن به مهمانان های ویژه و یا افرادی که در طول یک سال بهتر از سایر افراد تلاش کردند یکی از روش هایی است که باعث افزایش راندمان و یا بازدهی کارمند و یا مدریان یک برند ویا سازمان می شود. اما در برخی از شرایط بودجه برند به تهیه هدایای گران قیمت نمرسد و برنامه گذار مجبور است از هدایایی استفاده کند که هم ارزش معنوی بالایی داشته باشند و هم بودجه کمتری مصرف کنند. در این مقاله از نشان سازان تلاش می کنیم تا هدایایی به شما عزیزان معرفی کنیم که دارای ارزش معنوی بالا با قیمت بسیار مناسب هستند. پس اگر برای مراسم های خوب به دنبال بهترین هدایای ارزان هستید، تا پایان این مقاله همراه نشان سازان باشید.

تندیس‌های ارزان قیمت

تندیس‌ های هنری با قیمت مناسب می‌توانند یک هدیه زیبا و خاص باشند. این تندیس‌ها معمولاً از موادی مثل چوب، سرامیک یا پلاستیک ساخته می‌شوند و با استفاده از رنگ‌های جذاب تزئین می‌شوند. همچنین، تندیس‌های کوچک می‌توانند به عنوان یک خاطره دائمی از جشن یا جشنواره برای گیرنده عزیز باقی بمانند و یادگار آن مراسم با بهترین لحظات می باشد. شما می توانید برای خرید تندیس ارزان با توجه به سلایق کارمندان خود بهترین تندیس را از نشان سازان خریداری کنید، تنها کافیست به صفحه مورد نظر بروید و نمونه های تولید شده توسط گروه تبلیغاتی نشان سازان را مشاهده کنید و سپس فرایند ثبت سفارش خود را تکمیل کنید.

لوح تقدیر اقتصادی

اهدای لوح تقدیر اقتصادی یک راه فوق‌ العاده برای بیان قدردانی از حضور مهمانان و افراد ویژه در جشن یا جشنواره هستند. این پلوح تقدیر معمولاً از جنس چوب یا فلز ساخته می‌شوند و با نقوش و متن‌های زیبا تزئین می‌شوند. اضافه کردن نام مهمان و تاریخ جشن به لوح تقدیر نیز می‌تواند آن را به یک خاطره ویژه تبدیل کند.
لوح های تقدیر را می توان در کنار تندیس اقتصادی نیز به افراد برتر اهدا کرد؛ برای انجام این کار و صرفه جویی در بودجه می توانید لوح تقدیر را به صورت یک برگه گالینگور طراحی کرد و در کنار تندیس به شرکت کنندگان هدیه داد.

بیشتر مطالعه کنید

ست مدیریتی اقتصادی

ست مدیریتی اقتصادی شامل محصولاتی مانند دفترچه‌ های یادداشت، خودکار تبلیغاتی، کیف پول و… هستند که به افراد کمک می ‌کنند تا بهتر و به‌ موقع وظایف خود را مدیریت کنند. این اقلام معمولاً با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در نشان سازان موجود هستند و به عنوان هدیه‌ های کاربردی و مقرون بصرفه برای همه مخاطبان مناسب هستند.
شما می توانید با توجه به نمونه های تولید شده در صفحه ست مدیریتی بهترین و مناسب ترین ست های مدیریتی را برای مدیران برتر خود تهیه کنید.
ست های مدیریتی برای کارکنان می تواند مقداری هزینه بالایی داشته باشد، اما شما می توانید از این ست های مدیریتی برای تقدیر از مدیران خود نیز استفاده کنید.

در مجموع هدایای مقرون به صرفه ای که می توانید در مراسم های خود استفاده کنید،‌ تنوع بالایی دارند و شما گزینه های بسیاری وجود دارد که می تواند شما را هنگام انتخاب سردرگرم کند؛ به همین دلیل بهتر است هنگام انتخاب با شماره تلفن 02166706163 و 02166706164 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان باتجربه نشان سازان بهره مند شوید.

سخن آخر

در این مقاله از نشان سازان تلاش کردیم شما را با انواع هدایای ارزان آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین هدایای مقرون بصرفه را برای مدیران و کارکنان در سفارش دهید. نشان سازان تولید کننده انواع المان های تبلیغاتی با بیش از 30 سال سابقه درخشان است. جهت اطلاعات بیشتر در مورد انواع هدایای تبلیغاتی می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا واتساپ و یا با شماره تلفن 02166706163 و 02166706164 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان خبره نشان سازان بهره مند شوید.

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ