هدایای ارزان قیمت برای جشن‌ها و جشنواره‌ها

در هر جشن یا جشنواره، هدیه دادن به مهمانان های ویژه و یا افرادی که در طول یک سال بهتر از سایر افراد تلاش کردند یکی از روش هایی است که باعث افزایش راندمان و یا بازدهی کارمند و یا مدریان یک برند ویا سازمان می شود. اما در برخی از شرایط بودجه برند به تهیه هدایای گران قیمت نمرسد و برنامه گذار مجبور است از هدایایی استفاده کند که هم ارزش معنوی بالایی داشته باشند و هم بودجه کمتری مصرف کنند. در این مقاله از نشان سازان تلاش می کنیم تا هدایایی به شما عزیزان معرفی کنیم که دارای ارزش معنوی بالا با قیمت بسیار مناسب هستند. پس اگر برای مراسم های خوب به دنبال بهترین هدایای ارزان هستید، تا پایان این مقاله همراه نشان سازان باشید.

تندیس‌های ارزان قیمت

تندیس‌ های هنری با قیمت مناسب می‌توانند یک هدیه زیبا و خاص باشند. این تندیس‌ها معمولاً از موادی مثل چوب، سرامیک یا پلاستیک ساخته می‌شوند و با استفاده از رنگ‌های جذاب تزئین می‌شوند. همچنین، تندیس‌های کوچک می‌توانند به عنوان یک خاطره دائمی از جشن یا جشنواره برای گیرنده عزیز باقی بمانند و یادگار آن مراسم با بهترین لحظات می باشد. شما می توانید برای خرید تندیس ارزان با توجه به سلایق کارمندان خود بهترین تندیس را از نشان سازان خریداری کنید، تنها کافیست به صفحه مورد نظر بروید و نمونه های تولید شده توسط گروه تبلیغاتی نشان سازان را مشاهده کنید و سپس فرایند ثبت سفارش خود را تکمیل کنید.

لوح تقدیر اقتصادی

اهدای لوح تقدیر اقتصادی یک راه فوق‌ العاده برای بیان قدردانی از حضور مهمانان و افراد ویژه در جشن یا جشنواره هستند. این پلوح تقدیر معمولاً از جنس چوب یا فلز ساخته می‌شوند و با نقوش و متن‌های زیبا تزئین می‌شوند. اضافه کردن نام مهمان و تاریخ جشن به لوح تقدیر نیز می‌تواند آن را به یک خاطره ویژه تبدیل کند.
لوح های تقدیر را می توان در کنار تندیس اقتصادی نیز به افراد برتر اهدا کرد؛ برای انجام این کار و صرفه جویی در بودجه می توانید لوح تقدیر را به صورت یک برگه گالینگور طراحی کرد و در کنار تندیس به شرکت کنندگان هدیه داد.

بیشتر مطالعه کنید

ست مدیریتی اقتصادی

ست مدیریتی اقتصادی شامل محصولاتی مانند دفترچه‌ های یادداشت، خودکار تبلیغاتی، کیف پول و… هستند که به افراد کمک می ‌کنند تا بهتر و به‌ موقع وظایف خود را مدیریت کنند. این اقلام معمولاً با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع در نشان سازان موجود هستند و به عنوان هدیه‌ های کاربردی و مقرون بصرفه برای همه مخاطبان مناسب هستند.
شما می توانید با توجه به نمونه های تولید شده در صفحه ست مدیریتی بهترین و مناسب ترین ست های مدیریتی را برای مدیران برتر خود تهیه کنید.
ست های مدیریتی برای کارکنان می تواند مقداری هزینه بالایی داشته باشد، اما شما می توانید از این ست های مدیریتی برای تقدیر از مدیران خود نیز استفاده کنید.

در مجموع هدایای مقرون به صرفه ای که می توانید در مراسم های خود استفاده کنید،‌ تنوع بالایی دارند و شما گزینه های بسیاری وجود دارد که می تواند شما را هنگام انتخاب سردرگرم کند؛ به همین دلیل بهتر است هنگام انتخاب با شماره تلفن 02166706163 و 02166706164 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان باتجربه نشان سازان بهره مند شوید.

سخن آخر

در این مقاله از نشان سازان تلاش کردیم شما را با انواع هدایای ارزان آشنا کنیم تا شما بتوانید بهترین هدایای مقرون بصرفه را برای مدیران و کارکنان در سفارش دهید. نشان سازان تولید کننده انواع المان های تبلیغاتی با بیش از 30 سال سابقه درخشان است. جهت اطلاعات بیشتر در مورد انواع هدایای تبلیغاتی می توانید از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا واتساپ و یا با شماره تلفن 02166706163 و 02166706164 تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان خبره نشان سازان بهره مند شوید.

روش‌های استفاده از هدایای تبلیغاتی جهت افزایش فروش

تفاوتی ندارد کسب و کار شما اینترنتی یا سنتی باشد؛ شما می‌توانید بسیاری از استراتژی‌های تبلیغاتی را بکار بگیرید و با جلب مشتریان بیشتر و افزایش وفاداری آن‌ها، درآمد و فروش خود را افزایش دهید. در این مقاله از نشان سازان، شما با 5 روش موثر برای بهره‌گیری از هدایای تبلیغاتی به منظور افزایش فروش آشنا خواهیم شد که تاثیربخشی آن در بسیاری از فروشگاه‌ها تایید و تست شده است.

نشان‌سازان، به عنوان تولید کننده و توزیع‌کننده انواع هدایای تبلیغاتی از قبیل خودکار تبلیغاتی و تقویم رومیزی، می‌تواند محصولات مد نظر شما را با بهترین کیفیت تولید کند.

پیشنهاد تخفیف برای افزایش فروش

در این روش، یک کارت تخفیف را در کنار محصول خود قرار دهید یا اگر دارای فروشگاه اینترنتی هستید، کد تخفیف خود را از طریق ایمیل ارسال کنید. حتماً به تاریخ انقضاء تخفیف توجه کنید. این اقدام به دو دلیل اهمیت زیادی دارد:

1. محدودیت زمانی تخفیف، مشتری را به کیفیت محصول یا خدمات شما آگاه می‌سازد.

2. تعیین تاریخ انقضاء، حس مسئولیت در مشتریان ایجاد می‌کند و آن‌ها حس می‌کنند اگر این فرصت را از دست بدهند، ضرر می کنند.

می‌توانید برای معرفی توسط مشتریان، تخفیفات مختلفی را ارائه دهید، مثل:

– اعمال درصد تخفیف برای اولین یا خریدهای بعدی

– ارسال رایگان برای خرید اول یا بعدی

– اعطای اعتبار اولیه، به عنوان مثال 15,000 تومان (مشابه سیاست اسنپ)

استفاده از انواع مختلف تخفیفات را تست کنید و با تحلیل نیازهای مشتریان هدف، به بهترین مدل تخفیفی که واکنش بیشتری ایجاد می‌کند، بپردازید.

ارسال نمونه محصول یا اشانتیون برای جلب مشتری

برای جلب توجه مشتریان، یک نمونه رایگان از محصول خود به آن‌ها ارائه دهید. برای مثال اگر فروشگاه اینترنتی عسل دارید، یک نمونه کوچک از محصولات را رایگان برای مشتریان ارسال کنید. اگر محصول شما خدماتی است (مانند فیلم‌های آموزشی)، قسمتی از آن را به عنوان نمونه به مشتری ارائه دهید. این اقدام باعث می‌شود مشتری برای خرید تصمیم‌گیری کند و روش عالی برای افزایش فروش آنلاین است و مخاطبان را ترغیب به خرید بیشتر می کند.

تاثیر هدایای کوچک بر افزایش فروش

هر کسی از گرفتن یک هدیه یهویی خوشحال می‌ شود. استفاده از هدایا، حتی اگر کوچک باشند، تاثیر بزرگی بر روی مشتری دارد. بر اساس روانشناسی، انسان‌ها به احتمال زیاد به عملی که به آن پاداش داده شود، باز خواهند گشت. پس چه بهتر از تکرار خرید؟ استفاده از هدایای تبلیغاتی کوچک، از جمله گزینه ‌هایی مانند خودکار تبلیغاتی و یا سررسید تبلیغاتی، برای بهبود روابط مشتریان و افزایش فروش است.

به عنوان مثال، شرکت Galen Leather از ترکیه، تولید کننده محصولات چرمی دست‌ ساز، یک بسته کوچک قهوه ترک و چند خودکار تبلیغاتی را به عنوان هدیه برای مشتریانش ارسال می‌کند. این اقدام مشتریان را سوپرایز می‌کند و تجربه مثبت مشتری از برند را افزایش می‌دهد. این استراتژی نشان می‌دهد که هدایا می‌توانند به شکل بسیار موثری در بهبود رابطه با مشتری و افزایش بازاریابی آنلاین عمل کنند.

کارت‌های تشکر و یا دست نوشته های شیک

استفاده از کارت تشکر یا دست نوشته های شیک اختصاصی می‌تواند یکی از جذاب‌ ترین هدایا تبلیغاتی باشد. این اقدام به مشتری احساس می‌ دهد که برای شما ارزش دارد و به برند شما ابعاد انسانی بیشتری می ‌بخشد. نوشتن یک دست نوشت تشکر تاثیرگذار نیاز به دقت دارد:

– از نوشت‌افزارهای باکیفیت برای نگارش نامه تشکر استفاده کنید.
– نام مشتری را در ابتدای متن ذکر کرده و او را خطاب کنید.
– دلیل قدردانی خود را از مشتری بیان کنید.
– به جزئیات تجربه مشتری اشاره کنید و بیان کنید که چقدر از ارائه خدمات به او لذت بردید.
– متن را با حرفه‌ای به پایان برسانید و از عبارات تمام‌صورت مثل “با آرزوی بهترین‌ها” استفاده کنید.
– یک امضا حرفه‌ای در انتها قرار دهید و کانال ارتباطی مانند ایمیل را درج کنید.

برای مثال، از روبان اختصاصی برای بسته‌ بندی محصولات یا یک دست‌نویس زیبا برای مشتریان هدف خود در نظر بگیرید.

درمیان گذاشتن تجربه خرید خود با دوستان

اگر به دنبال مشتریان وفادار هستید، پس از خرید نیز سعی کنید رابطه ‌ای با آن‌ها حفظ کنید. به مشتریان درخواست دهید که تجربه ‌ای که در طول مسیر خرید داشته‌اند را با دیگران به در میان بگذارند. به عنوان مثال، شرکت اسنپ می ‌تواند از مشتریان خود خواسته ویدیویی از هر موقعیت خاصی که برای آن‌ها پیش آمده است، برای آن‌ها ارسال کنند تا در اسرع وقت به مشکلات ایشان رسیدگی شود. 

در نهایت، این روش‌ ها نشان می‌دهد که با استفاده از هدایای تبلیغاتی به اندازه کافی می‌توانید به بازار خود رقابتی ‌ترین شکل را بدهید. شرکت نشان ‌سازان با تولید و ارائه انواع المان‌های تبلیغاتی، سعی در ارائه برندهای شما در دید مشتریان دارد.

جمع بندی

خوب! به پایان یکی دیگر از مقالات آموزشی نشان سازان رسیدیم. درر این مقاله تیم نشان سازان تلاش کرد تا به شما روش های استفاده از هدایای تبلیغاتی را برای افزایش فروش و گسترش تبلیغات برند خود آشنا سازد. شما می توانید برای سفارش و یا مشاوره رایگان از کارشناسان فنی و مشاوران فروش خانواده تبیلیغاتی نشان سازان با استفاده از راه های ارتباطی مانند اینستاگرام و تلگرام در ارتباط باشید.

نکات مهم برای طراحی تقویم تبلیغاتی

طراحی تقویم تبلیغاتی با هدف تبلیغات یکی از انتخاب‌های رایج شرکت‌ها و سازمان‌ها برای اهدای هدایای تبلیغاتی است. این تقویم‌ها، به همراه کارت ویزیت و ست مدیریتی، جزء ابزارهای معمول در ارتقاء برند و شناساندن کسب و کارها به شمار می‌آیند. در این مقاله از گروه تبلیغاتی نشان سازان، به بررسی نکات مهم در طراحی تقویم تبلیغاتی می ‌پردازیم.

انتخاب موضوع جذاب

ابتدا باید یک موضوع جذاب و مفهومی برای تقویم انتخاب کرد. تصاویر، رنگ‌ها، و گرافیک‌ها باید با شناساندن برند سازگار باشند و توجه مخاطبان را جلب کنند. انتخاب موضوعی که با ارزش‌ها و هویت شرکت همخوانی داشته باشد، امری بسیار حائز اهمیت است. نشان سازان شما را تا انتهای این مسیر همراهی خواهد کرد.

تعداد ماه‌ها در یک صفحه

تصمیم ‌گیری در مورد تعداد ماه‌ها در هر صفحات تقویم تبلیغاتی مهم است. می‌توانید بین 1، 2، 6 یا 12 ماه در هر صفحه انتخاب کنید. اگر تصاویر و پیام‌ها با وضوح قابل خواندن باشند، می‌توانید از تعداد بیشتری ماه در هر صفحه استفاده کنید.

انتخاب تعداد صفحات

تصمیم گیری در مورد اینکه تقویم چاپ دوطرفه خواهد بود یا خیر اهمیت دارد. اگر از تقویم های دو رو استفاده می کنید بهتر است از مواد اولیه ای استفاده کنید که با محیط زیست نیز سازگار باشد. این تصمیم باید با هدف‌ها و ارزش‌های شما هماهنگ باشد.

تعریف پیام و بسته‌ بندی

پیام تقویم تبلیغاتی باید مشخص و بازگو کننده شناخت برند شما باشد. انتخاب جملات خنده‌دار و جالب با هماهنگی نام تجاری و ارزش‌های شما می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. اصول نوشتن پیام تبلیغات باید شناساندن برند را تقویت کند و به عنوان کسب و کار حرفه ‌ای شناخته شود.

انتخاب دقیق تصاویر

تصاویر برای طراحی تقویم تیبلیغاتی بسیار حائز اهمیت هستند. انتخاب تصاویر با کیفیت و وضوح بالا و پرهیز از شلوغی در تصاویر مهم است. تصاویر باید جذاب و مرتبط با محصولات یا خدمات شما باشند.

با این نکات، می‌توانید یک تقویم تبلیغاتی جذاب و موثر برای برند خود طراحی کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر یا سفارش تقویم تبلیغاتی، با کارشناسان فنی و مشاورین فروش شرکت تبلیغاتی نشان سازان از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل کنید.

مدیریت درست فضای خود

به تناسب اندازه و نوع تقویم تبلیغاتی خود (دیواری، رومیزی، جیبی)، باید محتوا و تصاویر مناسب را در آن قرار دهید. سعی کنید تا صفحات شما نه خیلی خالی و ساده باشند و نه خیلی شلوغ. این رویه تنها راه برای ایجاد یک تقویم اختصاصی جذاب است و فضای کافی برای ارتقاء دستاوردها و خدمات شرکت شما را در تقویم فراهم می‌کند.
در صورت نیاز و با توجه به تقاضای مشتریان، می‌توانید خطوطی برای یادداشت‌های روزانه مصرف ‌کنندگان به تقویم اضافه کنید تا آن‌ها بتوانند برنامه‌های هفتگی و روزانه خود را بهترین شکل برنامه ‌ریزی و یادداشت‌ برداری کنند.

انتخاب صفحه تاریخ عملکرد

صفحه‌ ای که برای تهیه و طراحی تقویم تبلیغاتی منحصر به فرد مد نظر شما است باید جذاب و کاربردی باشد. این صفحه باید طولانی مدت خواندنی باشد زیرا تقویم در طول سال استفاده می‌شود. بنابراین، نقش این صفحه باید بسیار برجسته باشد.

تبلیغ شرکت شما از طریق تقویم

صاحبان کسب و کار و افراد تجاری نه تنها از تقویم برای بررسی تاریخ‌ها و قرارهای مهم استفاده می‌کنند، بلکه این یک فرصت برای به یاد سپردن اطلاعات مهم نیز می‌باشد. یک تقویم باید به شما کمک کند تا شرکت خود را تبلیغ کنید و رویدادهای آینده را به دیگران اطلاع ‌رسانی کنید تا بدانند چه زمانی می‌توانند از فروش و پیشنهادهای منحصر به فرد شما استفاده کنند.

تبدیل تقویم به نمونه کار

اگر از تقویم به عنوان یک ابزار برای ارتقاء شغل خود استفاده می‌کنید، چرا نمی‌توانید آن را به یک نمونه کار برتر تبدیل کنید؟ برای هر ماه، می‌توانید یک شاهکار مختلف ایجاد کرده و به نمایش بگذارید. این ممکن است یک لباس شخصی که طراحی کرده‌اید یا یک حمام بازسازی شده و خیره‌ کننده باشد. این روش برای شرکت‌هایی که محصولات و خدمات گوناگونی دارند، مفید است؛ زیرا تقویم‌ها می‌توانند بخش مهمی از استراتژی بازاریابی آن‌ها باشند.

انتخاب روش چاپ

پس از طراحی تقویم، باید به روش چاپ فکر کنید. برای این منظور، مشورت با کارشناسان فنی نشان سازان می تواند، مفید باشد. سبک و موضوع تقویم را با روش چاپ هماهنگ کنید. احتمالاً از شما خواسته خواهد شد که بین کاغذ براق و مات یا انتخاب یک مکانیسم اتصال مانند سیم، سیم پیچ یا تقویم دوختی انتخاب کنید.

شما می توانید برای استعلام قیمت انواع تقویم تبلیغاتی از طریق راه های ارتباطی با توجه به خواسته های خود از کارشناسان نشان سازان لیست قیمت دریافت کنید.

حفظ دست‌ یافتنی بودن اهداف

در دنیای طراحی تقویم تبلیغاتی، وضع اهداف برای تقویم نشان ‌دهنده فقط ظاهر آن نیست. اهداف شما هم باید به گونه ‌ای باشند که تقویم برای بیننده مفید و راهی برای ارتقاء شغل شما باشد. بنابراین، به یک تقویم قدرتمند و جذاب نیاز دارید که با دیدن آن، انگیزه بخشیده و احساسات خاصی را نسبت به برند و محصولات شما در بین بیننده ایجاد کند. این همان دلیلی است که شرکت‌ها مبالغ زیادی را در طراحی تقویم تبلیغات برند خود هزینه می‌کنند. آن‌ها می‌دانند که تقویم، تا چه اندازه می‌تواند تأثیرگذار بر روی دیدگاه و فروش آن‌ها باشد.

افزودن علاقمندی‌ها

تقویم‌ها باید همیشه جالب باشند و حتی احتمالاً کمی تخیلی باشند تا مخاطب را جذب کنند. این نیازمند درک دقیق از ترجیحات و سلایق مخاطبان هدف شما است. ارتباط با مخاطبان به شما کمک می‌کند تا تقویم خود را جذاب ‌تر کنید. به عنوان مثال، اگر شما در حوزه فروش خودروهای لوکس به طرفداران پرشور خدمات می‌دهید، لحظات جذاب و بهترین ویژگی‌های خودروهایتان را به تصویر بکشید و در تقویم به نمایش بگذارید تا انگیزه ای برای مصرف کنندگان آنها باشد.

این مراحل به شما کمک می‌کنند تا یک تقویم برجسته و جذاب بسازید که نه تنها به عنوان یک ابزار زمان‌بندی مورد استفاده قرار گیرد، بلکه ابزاری برای تبلیغات شرکت شما و جلب توجه مشتریان باشد. همچنین، این مراحل می‌توانند به شما در ارتقاء شناخت برند و ایجاد ارتباط قوی‌تر با مشتریان کمک کنند.

افزودن فضای خالی

هنگامی که به طراحی تقویم‌های کاربردی فکر می‌کنیم، نه تنها باید آنها را قابل خواندن بلکه قابل نوشتن هم کنیم. صاحبان کسب و کارها اغلب یادداشت‌هایی را در تقویم خود می‌نویسند تا قرار ملاقاتها یا رویدادهای مهم را به یاد داشته باشند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که فضای خالی کافی برای یادداشت‌ها روی تقویم قرار داده‌اید.

به پایداری فکر کنید

در نظر بگیرید که تقویم شما به صورت جلو و پشت قابل دید باشد. تقویم دوطرفه با یک سیم پیچ در بالای آن می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد و نشان دهد که به پایداری و طراحی دقیق اهمیت می‌دهید.

تقویم‌های بزرگ

استفاده از تقویم‌های بزرگ تبلیغاتی می‌تواند فضای بیشتری برای یادداشت‌ها و جزئیات فراهم کند. این تقویم‌ها اغلب با یک بنر شروع شده و تاریخ‌ها به همراه موارد جانبی در ادامه قرار می‌گیرند، این نکته را در طراحی در نظر بگیرید.

تقویم‌های رومیزی کوچک

تقویم‌های رومیزی کوچک، به خاطر کاربردی بودن و قابل حمل بودن، گزینه خوبی محسوب می‌شوند. آنها می‌توانند با استفاده از سیم پیچ بالای صفحه، ماه به ماه بچرخند و در فضاهای کوچک جا بگیرند.

تقویم‌های آهن‌ربایی

تقویم‌های قابل چسباندن بر روی یخچال یا سطوح فلزی، گزینه‌ای مناسب برای محیط‌های اداری، رستوران‌ها، و تحویل غذا هستند. از این امکان استفاده کنید تا اطلاعات تماس و لوگوی شما نیز در دسترس باشند.

داستان خود را بنویسید

بهتر است در طراحی تقویم، داستان شرکت خود را به شکل جذابی بنویسید. این داستان می‌تواند تاثیر بزرگی در جذب مخاطبان داشته باشد. سعی کنید برای نوشتن داستان کسب و کار خود از جملات انگیزشی استفاده کنید که مخاطبان با خواندن آنها حس خوبی بدست آورد.

استفاده از رنگ‌های شرکت

رنگ‌های شرکت خود را در تقویم استفاده کنید تا هماهنگی بیشتری با برند خود داشته باشید. این اقدام به افزایش شناخت برند شما کمک می‌کند. بسیاری از برند ها امروزه پالت های رنگی مخصوص خود را دارند یکی از این برند هایی که پالت رنگی انحصاری دارد شرکت اسنپ است که همان طور که می دانید رنگ سبز مخصوص برند اسنپ می باشد.

برای مشاوره رایگان برای خرید و سفارش انواع تقویم های عمومی و اختصاصی می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان فنی و مشاورین فروش نشان سازان ارتباط برقرار کنید.

نمادگرایی

از تصاویر توصیفی و با کیفیت بالا برای نمادگرایی استفاده کنید تا بدون نیاز به توضیحات آشفته، پیام شما را منتقل کنید. این تصاویر می‌توانند جذابیت بیشتری به تقویم شما ببخشند.

ایده‌های خود را دنبال کنید

همواره به دنبال ایده‌های خلاقانه باشید و با گوش دادن به نیازهای مشتریان، تقویم‌های جذاب و موثر ارائه دهید.
برای انجام اصولی و درست این کار ابتدا باید نیاز های مشتری های خود را دریابید و با توجه به سلایق آنها ایده های خود را بر روی یک کاغذ پیاده کنید و سپس با مشورت کردن با دیگران بهترین و جذاب ترین ایده های خود را از نظر مخاطبان هدف را بر روی طراحی تقویم تبلیغاتی خود پیاده کنید.

موارد نهایی

در طراحی تقویم، تعادل بین زیبایی و ارتباط را حفظ کنید. تقویم شما باید جذاب و در عین حال کاربردی باشد. همان طور که در طول این مقاله آموزشی نکات مهم طراحی تقویم تبلیغاتی برای انواع کسب و کار ها یاد گرفتیم باید سادگی و جذابیت را با هم ترکیب کنیم تا مخاطبان بتوانند به راحتی و در کمترین زمان ممکن تقویم و المان های آن را درک کنند.

در آخر

تلاش کنید تا تقویمی طراحی کنید که نه تنها زیبا و موثر باشد، بلکه اطلاعات مهم را به خوبی انتقال دهد. با توجه به این نکات و راهنمایی‌ها، می‌توانید یک تقویم یونیک و جذاب طراحی کنید که از اصول پایه طراحی تقویم نیز بهره مند کرد.
بر اساس داستان شرکت، استفاده از رنگ‌های بصری شرکت، افزودن فضای خالی برای یادداشت‌ها و جلب توجه با نمادگرایی، می‌توانید یک تقویم متفاوت و با ارزش ایجاد کنید. همچنین، با توجه به نیازهای مشتریان و ایده‌های خلاقانه، تقویمی ارائه دهید که به طور همزمان زیبا و کاربردی باشد.

همچنین، در طراحی تقویم به دقت به جزئیات پایداری، ابتکار در استفاده از فضا، و محتوای مفید توجه کنید. از تصاویر با کیفیت و جذاب برای نمادگرایی استفاده کنید تا پیام شما بدون نیاز به توضیحات زیاد منتقل شود.

به یاد داشته باشید که تقویم شما نه تنها یک ابزار زمانی است بلکه یک ابزار بازاریابی قوی نیز محسوب می‌شود. با اجرای موفقیت‌آمیز این نکات، می‌توانید تقویمی را ارائه دهید که مخاطبان را جلب کرده و برند شما را به بهترین شکل نمایان کند.
این اقدامات به شما کمک می‌کنند تا تقویمی ایجاد کنید که هم با ظاهر جذاب، هم با محتوای مفید، ارزشمند باشد و از اصول طراحی تقویم به بهترین شکل بهره ببرد.

گرروه تبلیغاتی نشان سازان امیدوار است خواندن این مقاله برای شما جذاب و مفید بوده باشد و توانسته باشید با اطلاعاتی که از این مقاله بدست آورده اید را برای طراحی تقویم تبلیغاتی خود بکار ببرید. در صورت رضایت از این مقاله یا مقالات دیگر وب سایت رسمی نشان سازان نظرات خود را برای ما کامنت کنید.

سررسید ارگانایزر چیست | کاربرد و مزایا سررسید ارگانایزر برای کسب و کار

همه گیر بودن مفهوم زمان و زندگی پرفشار ما، نیاز به یک سیستم مدیریت زمان مؤثر و عملی است. در همین راستا، سررسید ارگانایزر به عنوان یک ابزار قدرتمند در بهبود بهره ‌وری و سازماندهی عملیات روزمره افراد یک سازمان و یا یک شرکت می باشد. در این مقاله از گروه تبلیغاتی نشان سازان به بررسی گسترده سررسید ارگانایزر یا سررسید مدیریتی کارآمد از زوایا و ابعاد مختلف خواهیم پرداخت، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

سررسید ارگانایزر چیست؟

سررسید ارگانایزر یا سررسید مدیریتی یک ابزار کارآمد در مدیریت زمان و بهبود سازماندهی برند است. این ابزار چند منظوره با امکاناتی کاربردی، به افراد کمک می‌کند تا زمان خود را به بهترین شکل ممکن برنامه‌ ریزی کرده و وظایف خود را با دقت و اولویت مناسبی مدیریت کنند. با این نوع سررسید امکان برنامه‌ریزی روزانه، هفتگی، و حتی ماهانه، به افراد این امکان را می‌دهد تا اهداف حرفه‌ای خود را به‌ خوبی مشخص کنند و در راستای آنها پیش بروند.

کاربرد و مزایا سررسید ارگانایزر

کاربرد و مزایا سررسید ارگانایزر

 

سازماندهی بهتر و بهره‌ وری افزایشی امور در شرکت

سررسید ارگانایزر یکی از ابزارهای کارآمد در مدیریت زمان و سازماندهی امور شرکت است که به افراد این امکان را می‌دهد تا فعالیت های روزمره و حرفه‌ای شرکت را به بهترین شکل ممکن سازماندهی کنند. این ابزار چند منظوره باعث بهبود بهره‌وری و افزایش کیفیت زندگی می‌شود که می توان با استفاده از آن زمان بسیاری برای انجام امور صرفه جویی کرد.

برنامه‌ ریزی دقیق زمان

سررسید ارگانایزر به عنوان یک برنامه ‌ریز زمانی هوشمند، به افراد کمک می‌کند تا زمان خود را با دقت بیشتری مدیریت کنند. این ابزار امکان تعیین اهداف روزانه و هفتگی، نظارت بر وظایف و برنامه‌های کاری کارکنان خود را فراهم می‌ کند که در نهایت به بهبود برنامه ‌ریزی و اجرای موثر کارهای برند منجر می‌شود.

سازماندهی و اولویت ‌بندی

سررسید ارگانایزر یا سررسید مدیریتی این امکان را به کاربران می‌ دهد تا وظایف خود را به ترتیب اهمیت مرتب کرده و اولویت‌های لازم برای انجام آنها را تعیین کنند. این قابلیت به افراد یک سازمان کمک می‌کند تا با دقت بیشتری به وظایف مهم تر و فوری خود بپردازند.

برای اطلاع از طراحی و چاپ سررسید اختصاصی 1403 مقاله مورد نظر را مطالعه نمائید

مدیریت پروژه و گروهی

برای سازمان‌ها و تیم‌ها، سررسید ارگانایزر به عنوان یک ابزار مؤثر در مدیریت پروژه‌ها و وظایف گروهی شناخته می‌شود. این ابزار امکان تخصیص وظایف، پیگیری پیشرفت کارها و ایجاد برنامه‌های مشترک یک گروه را به سادگی فراهم می‌کند.

کاغذ سررسید ارگانایزر

کاغذ سررسید ارگانایزر از کاغذی با کیفیت بالا ساخته می‌شود. این نوع کاغذ با توجه به خصوصیات منحصر به فرد خود، ماندگاری بالا و مقاومت در برابر سایش را فراهم می‌کند. جنس کاغذ سررسید ارگانایزر اغلب انتخاب‌هایی متنوع از نظر ضخامت و بافت دارد تا تأثیر مستقیم بر تجربه نوشتن و ایجاد نقشه‌های ذهنی داشته باشد. این کیفیت در جنس کاغذ به افراد این اطمینان را می‌دهد که از یک ابزار مدیریتی با دوام و کاربردی استفاده می‌کنند. بنابراین، جنس کاغذ سررسید ارگانایزر نقش مهمی در افزایش توانایی این ابزار در مدیریت بهتر زمان و وظایف روزمره افراد یک برند ایفا می‌کند.

چاپ سررسید ارگانایزر توسط نشان سازان

چاپ سررسید ارگانایزر توسط نشان سازان

گروه نشان سازان با تخصص در چاپ سررسید ارگانایزر، به ارائه ابزارهای مدیریتی با کیفیت بالا و طراحی جذاب می‌ پردازد. نشان سازان از مواد با کیفیت برتر بازار استفاده کرده و با طراحی‌ های خاص، تنوع در اندازه و شکل، بهترین سررسید مدیریتی را فراهم می‌ کند. تعهد گروه نشان سازان به کیفیت باعث می‌شود که سررسید ارگانایزرها، به عنوان ابزار مدیریت موثر و شخصی‌سازی شده، توجه و رضایت کاربران و مشتری های نشان سازان را جلب کنند.

سررسید ارگانایزر اختصاصی

هنگامی که شما قصد سفارش سررسید ارگانایزر اختصاصی دارید، باید به نکات بسیاری مانند ابعاد دلخواه و یا المان های برند خود در چاپ سررسید اگانایزر اختصاصی توجه کنید.

شما می توانید برای ثبت سفارش سررسید ارگانایزر اختصاصی با کارشناسان فنی و مشاوران فروش خبره گروه تبلیغاتی نشان سازان از طریق راه های ارتباطی و یا شماره تماس 02166706163 در ارتباط باشید.

نشان سازان با استفاده از مواد با کیفیت و چاپ با دقت، سررسید ارگانایزر اختصاصی برند شما را به عنوان یک نماد از توجه به جزئیات و ارائه گزینه‌های سفارشی سازی، تجربه کاربری منحصر به فردی را برای شما و کسب و کارتان فراهم می‌کند.

جمع بندی

نشان سازان در این مقاله تلاش کرد تا به شما سررسید ارگانایزر را معرفی کند و به شما کاربرد این نوع سررسید مدیریتی را توضیح دهد تا بتوانید بهترین بهره وری را از این ابزار مدیریتی داشته باشید.

گروه تبلیغاتی نشان سازان با داشتن بیش از 27 سال سابقه در زمینه چاپ انواع سررسید ها و هدایای تبلیغاتی مفتخر است به شما برای خرید بهترین سررسید تبلیغاتی مشاوره رایگان ارائه دهد.

چنانچه از خواندن این مقاله اطلاعات و لذت کافی را کسب کرده اید، نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

سررسید مدیریتی چیست | ویژگی ها و کاربرد سالنامه مدیریتی

همان طور که همه ما می‌دانیم وظیفه اصلی یک مدیر، برنامه‌ریزی اجرای امور است. برنامه‌ریزی به معنای آماده‌سازی شرایط امروز برای فردا است. برای هر برنامه‌ریزی، نیازمند یک ابزار مناسب هستیم. یکی از مهم‌ترین ابزارهای برنامه ریزی سررسید مدیریتی است. مدیر با آگاهی از وقایع، رویدادها و مناسبت‌ها می‌تواند به راحتی اهداف خود را در این سالنامه یادداشت کند.

در این مقاله از نشان سازان با شما همراه هستیم تا شما را با پرکاربردترین نوع سالنامه، یعنی سررسید مدیریتی، آشنا کینم. لطفاً تا انتهای مقاله همراه گروه تبلیغاتی نشان سازان بمانید.

سررسید مدیریتی چیست؟

سررسید مدیریتی چیست؟

سالنامه ارگانایزر یا سررسید مدیریتی به نوعی سررسید گفته می‌شود که توسط مدیران و مسئولان ارشد سازمان‌ها استفاده می‌شود. روزها در این سالنامه‌ها به نوعی است که یک هفته در یک صفحه آورده می‌شود. این باعث می‌شود هر هفته در یک صفحه اختصاص داشته باشد. به اینم نوع سالنامه سررسید هفته‌شمار نیز میگویند. اما می توان با در نظر گرفتن خواسته های مدیر این سررسید مدیریتی را بصورت روزشمار نیز طراحی کرد.

شما می توانید برای اطلاع از انواع تقویم ها و کاربرد آنها مقاله مورد نظر را در نشان سازان مطالعه کنید.

لازم ذکر است که جنس بیشتر سررسیدهای مدیریتی “ترمو” است. این جنس از لحاظ ظاهری زیباتر و شیک‌تر است و هنگام درج لوگو روی جلد، ظاهر زیبایی ایجاد می‌کند. این نوع سالنامه های مدیریتی معمولاً با دکمه یا به صورت مغناطیسی بسته می‌شوند تا کاغذهای درون آن به نظر زیباتر بیایند.

جلد سررسید مدیریتی باید چگونه باشد؟

جنس سررسیدهای مدیریتی از نوع کلاسوری یا سیمی است که باعث مرتب بودن آنها می‌شود. در مدل‌های کلاسوری، آستر بدرقه سررسید همان برگه ابتدایی سررسید است. کلاسوری بودن سررسید به زیبایی آن را افزایش می دهد و نمای طلاکوب صفحات جلوه ویژه‌ای ایجاد می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب سررسید مدیریتی، روز‌شمار بودن آن است. اندازه بزرگ و روز‌شمار بودن این سررسید، فضای زیادی را برای یادداشت کارهای روزمره، رویدادها، اهداف روزانه، نکات و سایر یادداشت‌ها فراهم می‌کند. به عنوان مثال، یک کارمند مسئولیت‌پذیر یا یک مدیر با فشار کاری زیاد نیاز دارد تا برنامه‌های روزانه خود را در یک سررسیدی که فضای یادداشت مناسبی دارد، یادداشت کند.

ابعاد سررسید مدیریتی

سررسید مدیریتی نسبت به سایر سالنامه‌ها بزرگتر است و حدود 21 × 28 سانتی‌متر دارد. البته امروزه این مدل سالنامه در ابعاد مختلف در بازار موجود است. به دلیل ابعاد بزرگتر، قیمت بالاتر و برتری‌های ویژه‌ای که دارد، مدل سررسید مدیریتی بیشتر مورد استفاده و توجه مدیران قرار می‌گیرد. این نکته نیز حائز اهمیت است که در دست داشتن یک سررسید مدیریتی، جلوه‌ای خاص به ظاهر شما می‌دهد و شما را به عنوان یک مدیر یا فردی هدفمند و بزرگ نشان می‌دهد.

سفارش سررسید مدیریتی در نشان سازان

برای سفارش سررسید مدیریتی کافی است با مشاوران ما در واحد فروش نشان سازان تماس بگیرید تا نمونه کار های سررسید  را برای شما ارسال نمایند و از میان تنوع محصولات، آن را که مناسب و شایسته مخاطبانتان است، انتخاب نمایید.

سفارش سررسید مدیریتی اختصاصی

سررسید مدیریتی اختصاصی کمی متفاوت است. نوع صحافی آن، مثلاً کلاسوری یا سیمی، و همچنین گرماژ و رنگ کاغذ را می‌توانید طبق سلیقه خودتان و یا استانداردهای سازمان و شرکتتان سفارش دهید. می‌توانید برای جلد، چرم مورد نظر خودتان همراه با لت اختصاصی و موارد بسیار دیگر را انتخاب نمایید. (برای مشاوره با واحد فروش نشان سازان با استفاده از راه های ارتباطی در تماس باشید)

تفاوت سررسید مدیریتی با سررسید معمولی

تفاوت سررسید مدیریتی با سررسید معمولی

سررسیدهای مدیریتی تبلیغاتی همانند سایر سررسیدها هستند، با این تفاوت که نوع جلد و صحافی آن متفاوت است. سررسیدهای مدیریتی از نظر صفحات داخلی و لوازم جانبی مثل خودکار و روان‌نویسی که به همراه دارند، توجه مدیران را جلب می‌کنند. از سررسیدهای مدیریتی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب نیز می‌توان استفاده کرد.

انواع سررسیدهای مدیریتی

  • مدل کیفی: شامل سه لت با جلدی از چرم یا جیر محکم، با چاپ ماندگار
  • مدل زبانه دار: دارای جلد مشابه کیفی با افزودن زبانه برای بسته شدن
  • انواع چاپ‌ها: از جمله لیزر، پلاک، داغی، طلاکوب و نقره‌کوب، که هرکدام زیبایی خاص خود را به سررسید اضافه می‌کنند.

جمع بندی

به عنوان یک مطلب پایانی، دلیل استفاده از سررسیدهای مدیریتی این است که چقدر آن‌ها به نوع کاربردی که دارند طراحی شوند، ارزش و احترام فرد اهدا‌کننده را به مخاطبان می‌رساند و اهمیت این موضوع زمانی مشخص می‌شود که مخاطبان، گروهی از متخصصین و مدیران باشند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت انواع سررسید های مدیریتی و مشاهده لیست موجودی سالنامه سال نو با کارشناسان فنی و مشاوران فروش نشان سازان ارتباط برقرار کنید.

طراحی و چاپ سررسید اختصاصی 1403

در دنیای دیجیتالی و بروز، تبلیغات به شکل های مختلفی انجام می شود که صاحبان کسب و کار بتوانند با استفاده از آن شناخت برند خود را تقویت کنند. یکی از راه های تبلیغات طراحی و چاپ سررسید اختصاصی است که یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی نیز محسوب می شود. طراحی و چاپ سررسید 1403 مزیت و ویژگی های بسیاری دارد که در این مقاله از گروه تبلیغاتی نشان سازان به آنها پرداخته می شود. اما پیش از آنکه به سراغ مزایا طراحی و چاپ سالنامه سال نو برویم باید ابتدا با انواع سررسید و روش های طراحی و چاپ آن بپردازیم.

اگر از مقالات نشان سازان لذت بردید، مقالات مرتبط را مطالعه کنید و نظر خود را برای ما کامنت کنید.

طراحی و چاپ سررسید اختصاصی

 

انواع سررسید اختصاصی یا سالنامه شخصی

در کشور عزیزمان طراحی و چاپ سررسید اختصاصی به روش های مختلفی انجام می شود که سازمان ها و افراد بتوانند نسبت به نیاز های خود بهترین سررسید را برای کسب و کار انتخاب کنند. سالنامه های اختصاصی 1403 نسبت به نیاز های افراد طراحی و چاپ می شود. شما می توانید برای مشاوره و سفارش سررسید اختصاصی با کارشناسان نشان سازان از طریق راه های ارتباطی مانند تلگرام در ارتباط باشید.

در بخش بعدی قصد داریم انواع سالنامه اختصاصی را برای شما نام ببریم و توضیح مختصری دهیم.

سررسید روزشمار

سررسید روزشمار یکی از پرفروش ترین سررسید های اختصاصی بشمار میرود؛ زیرا هر روز از هفته در یک صفحه به صورت جداگانه قرار دارد. (البته پنج شنبه و جمعه در یک صفحه قرار دارند) این به این معناست که در سررسید روز شمار هر 6 صفحه، یک هفته را نمایش می دهد. این سالنامه بدلیل فضای کافی به افراد اجازه می دهد بتوانند کارها و فعالیت های روزمره خود را در آن یادداشت کنند و بیشترین استفاده را از این سررسید کنند. برای طراحی و چاپ سررسید روزشمار 1403 بدلیل هزینه بالا زینک در اکثر مواقع کار بصورت دو رنگ طراحی و چاپ می شوند که باعث کاهش هزینه شود.

 

سررسید دو روزشمار

یکی از تفاوت هایی که این سررسید اختصاصی با سالنامه روزشمار دارد این است که در این سررسید هر دو روز در یک صفحه قرار دارد و سه روز آخر هفته یعنی چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه در یک صفحه قرار دارد. معمولا افرادی که قصد دارند مصاحبه و قرار های کاری خود را یادداشت کنند از سررسید های دو روزشمار استفاده می کنند. این سررسید هر هفته را در سه صفحه طراحی و چاپ می شود که هزینه کمتری نسبت به سررسید روزشمار دارد.

شما می توانید برای سفارش سررسید اختصاصی 1403 با مشاوران فروش گروه تبلیغاتی نشان سازان ارتباط برقرار کنید.

 

سررسید هفته شمار یا سالنامه دستیار

در طراحی سالنامه دستیار، هرهفته در یک صفحه چاپ شده است. سررسید هفته شمار برای افرادی که زیاد یادداشت و یا نوت برداری می کنند بسیار کاربردی و مفید است؛ زیرا به دلیل چاپ هرهفته در یک صفحه در قسمت انتهایی این نوع سررسید 1403 صفحات متعددی برای نوت برداری درست شده است.

لازم به ذکر است که به دلیل استفاده کم از زینک (مواد اولیه برای حک کردن) در تولید این سررسید اختصاصی هفته شمار، هزینه بسیار کمی دارد.

انواع روش های طراحی و چاپ سررسید اختصاصی 1403

 

انواع روش های طراحی و چاپ سررسید اختصاصی 1403

برای طراحی و چاپ سررسید های اختصاصی سال نو روش های بسیاری وجود دارد که تولید کنندگان برای تولید سالنامه اختصاصی مورد استفاده قرار می دهند. که در ادامه به تحلیل و بررسی آنها خواهیم پرداخت.

شما می توانید برای اطلاع از ویژگی ها و مزایای سررسید تبلیغاتی مقاله سررسید تبلیغاتی سال نو را مطالعه کنید.

حک لوگو روی جلد سررسید اختصاصی

یکی از متداول ترین روش های چاپ سررسید اختصاصی 1403 این است که لوگو برند شما بر روی جلد سالنامه اختصاصی حک می شود. حک لوگو بر روی جلد سررسید 1403 نیز به خودی خود به چهار روش گوناگون توسط تولید کنندگان انجام می شود.

  • نصب پلاک فلزی روی سررسید
  • چاپ سیلک و مستقیم
  • لیزر لوگو بر روی جلد
  • طلاکوبی، نقره کوبی و یا داغ کوب روی جلد سالنامه

چاپ لوگو برند در صفحات

یکی از روش هایی که بسیای از کسب و کارها برای طراحی و چاپ سالنامه اختصاصی خود استفاده می کنند، چاپ لوگو برند در تمامی صفحات است. با بکار بردن و استفاده از این روش می توانید تاثیرات مثبت و برندینگ کسب و کار خود را به خوبی انجام دهید؛ زیرا بسیاری از افراد هنگامی که به نوت برداری یا یادداشت مشغول هستند به تمامی اجزای صفحه توجه می کنند. به همین خاطر زمانی که لوگو شما بر روی صفحات سررسید 1403 چاپ شود، مخاطبان شما می توانند لوگو و نام برند شما را در هرصفحه مشاهده کنند و آن را به یاد بسپارند.

در اکثر مواقع تولید کنندگان برای چاپ لوگو بر روی سالنامه اختصاصی از 2 روش استفاده می کنند:

  • چاپ بصورت ترام تک رنگ در ژس زمینه صفحات سررسید
  • چاپ 1/4 رنگ در بخش های بالا یا پایینی صفحه

چاپ لت گلاسه بین صفحات

حتما میان صفحات در بسیاری از سررسید سال های گذشته برگه هایی روغنی مشاهده کرده اید که اطلاعات، خدمات و یا محصولات برند آن سررسید را چاپ کرده اند. این ورقه ها که از جنس کاغذ گلاسه تولید می شوند را لت گلاسه می گویند. لت گلاسه ها معمولا در چهار رنگ طراحی و چاپ می شوند که در ابتدا یا انتهای سررسید اختصاصی قرار می گیرد. از آن رو که رنگ های نخودی یا کرمی محبوبیت بسیاری میان طرفداران سررسید اختصاصی پیدا کرده است. بسیاری از کاربران و مشتری های سالنامه 1403 بجای لت گلاسه ها از ورقه های کرمی استفاده می کنند.

شما می توانید برای معرفی خدمات و یا محصولات خود بصورت گسترده از این نوع چاپ سررسید اختصاصی استفاده کنید.

طراحی و چاپ لوگو روی روبان اختصاصی

طراحی و چاپ لوگو روی روبان اختصاصی

یکی دیگر از راهکار های سفارشی سازی یا همان اختصاصی شدن سررسید 1403، چاپ و طراحی لوگو روی روبان سالنامه است.

شما می توانید برای آسان سازی روند کاربری سررسید روبان اختصاصی سفارش دهید و لوگو خود را بر روی آن درج کنید. برای چاپ روبان سررسید اختصاصی نیز میتوان از دو روش استفاده کرد.

  • قرار دادن لوگو در تار و پود روبان اختصاصی
  • چاپ لوگو روی سررسید اختصاصی

بکار بردن آستر بدرقه اختصاصی

به کاغذی که در ابتدا و انتهای سررسید اختصاصی 1403 برای اتصال صفحات داخلی مورد استفاده قرار می گیرد کاغذ آستر می گویند. این نوع کاغذ باید از سایر کاغذ های صفحات ضخیم تر باشد که بتواند وزن صفحات داخلی و همچنین فشاری که برای باز و بسته شدن سررسید وارد می شود را تحمل کند. بای بکار بردن آستر بدرقه جهت طراحی و چاپ سررسید اختصاصی می توانید از روش های زیر استفاده کنید.

  • چاپ 1/4 رنگ روی آستر بدرقه
  • چاپ، طلاکوبی و نقره کوب روی آستر بدرقه فانتزی

چاپ سررسید یا سالنامه اختصاصی با ابعاد خاص

یکی دیگر از روش های سفارشی سازی سررسید های 1403، طراحی و چاپ سالنامه با ابعاد مورد نظر شماست. شما برای سفارش این نوع سررسید باید به موارد بسیاری مانند وزن و اندازه توجه داشته باشید و همچنین جلد سررسید مقاومت لازم را داشته باشد و یا استفاده طولانی تغییر خاصی نداشته باشد. برای تولید این نوع سالنامه سال نو معمولا تولید کنندگان از چرم و یا مقوا فشرده استفاده می کنند.

اما اگر قصد ندارید سررسید اختصاصی برند خود، ابعاد سفارشی داشته باشد می توانید از اندازه های زیر برای چاپ سررسید خود استفاده کنید.

  • سررسید اروپایی: 21*12 سانتی متر ابعاد
  • ابعاد سالنامه پالتویی: 17*10 سانتی متر
  • اندازه سررسید اختصاصی خشتی: هر سررسیدی که به شکل مربه طراحی و چاپ می شود
  • قطع وزیری: 24*17 سانتی متر (مناسب برای یادداشت روزمره)
  • قطع وقعی: 21*15 سانتی متر

شما عزیزان می توانید برای سفارش هرکدام از این سررسید ها با کارشناسان فنی و طراحان حرفه ای مجموعه نشان سازان مشاوره رایگان بگیرید تا آنها بتوانند به شما برای انتخاب بهترین سررسید اختصاصی 1403 کمک کنند.

جمع بندی

طراحی و چاپ سررسید اختصاصی 1403 یکی از بهترین روش های تبلیغات برای یک برند حرفه ای است که بسیاری از کسب و کار ها از این روش استفاده می کنند. شما با استفاده از این سالنامه های اختصاصی سال نو می توانید برند خود را در هر زمان به رخ مخاطبان بکشید و با استفاده از لوگو یا ارزش های برند، خود را در ذهن مخاطبان هدف خود ماندگار کنید.

امیدواریم از خواندن این مقاله اطلاعات خوبی کسب کرده و لذت کافی را برده باشید همچنین پیشنهادات و نظرات خود را برای ما جهت بهبود خدمات ارسال کنید.

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12