همان طور که می دانید با از راه رسیدن یک مناسبت مانند سال نو،‌ بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای مدیران و پرسنل خود هدایایی در نظر می گیرند. اما مسئولان خرید این هدایا، باید به گونه ای این هدیه ها را در نظر بگیرند که هم برای مصرف کننده کاربردی باشد و هم برای شرکت مقرون به صرفه باشد. امروز در این مقاله از مجموعه تبلیغاتی نشان سازان قصد داریم به شما چندین مورد از هدایای تبلیغاتی ارزان را که می توانید برای مدیران و پرسنل شرکت خود درنظر بگیرید را معرفی کنیم و کاربرد و ویژگی هر کدام از آنها را به شما توضیح دهیم. پس با نشان سازان همراه باشید.

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان

انواع هدایای تبلیغاتی ارزان

زمانی که شما قصد دارید برای کارکنان و مدیران برند خود هدایای تبلیغاتی ارزان خریداری کنید. باید هدیه های ارزانی در نظر بگیرید که برای فرد مورد نظر هم کاربردی باشد و هم مناسب جایگاه آن فرد باشد. برای مثال اگر قصد دارید برای مدیران برند خود هدیه خریداری کنید می توانید از پاور بانک و یا ست مدیرتی استفاده کنید و برای یک کارمند خود می توانید تقویم رومیزی و یا سرسید تبلیغاتی خریداری کنید که بتوانند از ویژگی های آنها با درج نام برند شما استفاده مفید کنند.

هدایای تبلیغاتی ارزان مناسب مدیران

زمانی که شما مسئول خریداری هدایای تبلیغاتی برای مدیران شدید، باید هدایای مقرون بصرفه ای انتخاب کنید که مناسب مدیران بخش های مختلف و برای آنها کاربردی باشد. یکی از این هدایای تبلیغاتی مقرون بصرفه ای که می توانید برای مدیران برند خود تهیه کنید ست مدیریتی می باشد که از محصولات مختلفی مانند کیف پول و خودکار تبلیغاتی می باشد. همچنین شما می توانید برای مدیران برند خود پاور بانک تبلیغاتی تهیه کنید که همیشه بتوانند تلفن همراه خود را شارژ کنند. استفاده از این هدایای تبلیغاتی ارزان تنها به عنوان کادو تهیه نمی شود بلکه می تواند بر روی بازاریابی کسب و کار شما تاثیر بسیار مثبتی بجا بگذارد. برای مثال زمانی که این هدایای تبلیغاتی بصرفه را برای مدیران تهیه می کنید، افرادی که این هدیه های کاربردی را مشاهده می کنند به ارزش های برند و اهمیت شما به مدیران را پی می برند.

گروه نشان سازان با داشتن 27 سال سابقه در تولید و عرضه مستقیم محصولات تبلیغاتی تنوع بالایی در هدایای تبلیغاتی دارد که شما می توانید از آنها حداکثر استفاده را داشته داشته باشید.

جهت ثبت سفارش هدایای تبلیغاتی می توانید از طریق راه های ارتباطی و یا شماره تلفن 02166706163 از کارشناسان با تجربه مجموعه تبلیغاتی نشان سازان مشاوره رایگان دریافت کنید.

 

هدایای تبلیغاتی ارزان مناسب کارمندان

هدایای تبلیغاتی ارزان مناسب کارمندان و بخش های اداری

شما زمانی که قصد دارید برای بخش اداری برند خود برای مناسبت های متفاوت هدایای تبلیغاتی ارزان تهیه کنید که برای آنها کاربردی باشد، نشان سازان برای شما تنوع بسیار بالایی فراهم کرده است که می توانید برای کارمندان برند خود تهیه کنید. یکی از این هدیه های تبلیغاتی ارزان قیمت، سررسید تبلیغاتی است که نام برند شما با استفاده از لوگو بر روی آن حک شده است و مناسبت ها و روز های مهم سال در آن مشخص شده است. این سررسید های تبلیغاتی ارزان برای کارمندان می تواند مفید واقع شود. برای مثال می توانند از این هدیه برای یادداشت وظایف خود در روز های مشخص شده استفاده کند و یا برای نوت برداری از جلسات مهم شرکت و نکات جزئی کار استفاده کند.

شما می توانید سررسید تبلیغاتی ارزان را با بهترین کیفیت و معقولانه ترین قیمت از نشان سازان تهیه فرمائید.

شما می توانید برای اطلاعات بیشتر درباره ویژگی ها و کاربرد بیشتر سررسید مقاله سررسید تبلیغاتی 1403 را مطالعه کنید.

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی که می تواند برای کارمندان کاربردی باشد تقویم رومیزی سال نو باشد که بتوانند با استفاده از آن از مناسبت های مهم ماه باخبر باشند و بتوانند طبق آن برنامه ریزی های خود را انجام دهند. همچنین شما می توانید برای کارمندان برند خود خودکار تبلیغاتی ارزان نیز خریداری کنید که لوگو برند شما این خودکار را شیک تر و زیباتر ساخته است.

نشان سازان با استفاده از خلاقیت طراحان و استفاده از بهترین مواد اولیه برای تولید این هدایای تبلیغاتی بهترین کیفیت را در کنار قیمت باور نکردنی در اختیار شما قرار می دهد می بتواند با استفاده از آنها برندینگ کسب و کار خود را بهبود بدهید.

هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت برای پرسنل تولید

اما زمانی که برای تعداد بالایی از پرسنل قصد خرید هدایای تبلیغاتی ارزان دارید نمی توانید به سراغ سررسید تبلیغاتی بروید و یا برای پرسنل خود تقویم درنظر بگیرید؛ زیرا نه تنها هزینه بالایی برای شرکت دارد بلکه برای پرسنل شما نیز کاربردی ندارد. شما می توانید برای پرسنل برند خود جاکارتی تهیه کنید که هم قیمت مناسبی دارد و هم افراد می توانند کارت های خود را در این جاکارتی تبلیغاتی مقرون بصرفه قرار دهند. نشان سازان با ارائه طرح های متنوع و باکیفیت می تواند برای پرسنل برند شما بهترین جاکارتی تبلیغاتی را تولید کند.

همچنین می توانید برای آنها جاکلیدی تبلیغاتی با دیزان و طراحی برند خود تهیه کنید تا کارکنان بتوانند از انها برای نگه داری کلیدهای خود استفاده مفید کنند.

پس برای ثبت سفارش جاکارتی تبلیغاتی ارزان خود همین حالا از طریق راه های ارتباطی با مشاوران و طراحان خبره نشان سازان اقدام کنید.

جمع بندی

به پایان یکی دیگر از مقالات گروه تبلیغاتی نشان سازان رسیدیم. در این مقاله یادگرفتم که برای هر جایگاه برند خود باید از چه هدایای تبلیغاتی ارزان استفاده کنیم که بتوانیم در کنار قدردانی از زحمات افراد، برندینگ کسب و کار خود را بصورت اصولی و گسترده بهبود و تقویت کنید. تیم مجموعه نشان سازان با داشتن کارخانجات تولید محصولات تبلیغاتی می تواند برای برند شما تبلیغات گسترده ای با بهترین و مناسب ترین قیمت تولید کند. امیدوارم هستیم از خواندن این مقاله لذت واطلاعات کافی را کسب کرده باشید. چنانچه از این مقاله نشان سازان راضی بودید، سری به وبلاگ نشان سازان نیز بزنید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

برخی از مشتریان :
تهران - میدان انقلاب - ضلع جنوب شرقی - ساختمان 1534 - طبقه 3 - واحد 12
تماس باما
ارسال پیام از طریق واتس اپ